اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهارت‌های ارائه: هک کردن مغز
مسیر آموزشی

آموزش مهارت‌های ارائه: هک کردن مغز

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Ivan Wanis Ruiz0
  • زمان:42 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.* "هک کردن مغز" یک روش تاکتیکی برای یادگیری بهترشدن در ارائه و بهبود مهارت‌های ارتباطی شما با سرعت زیاد است. این دوره بر روی تاکتیک‌های ساده‌ای تمرکز خواهد کرد که می‌توانید بلافاصله اعمال کنید تا پاورپوینت (یا هر نرم‌افزار ساخت اسلایدی که استفاده می‌کنید) شما تأثیرگذارتر و سخنرانی عمومی شما به‌یادماندنی‌تر شود. این دوره بر روی سخنرانی با تصاویر تمرکز خواهد کرد. "هک‌کردن مغز" به چه معناست؟ بیشتر دوره‌ها به شما ایده‌هایی آموزش می‌دهند (مثلاً اسلایدهای خود را ساده و با تعداد کم کلمات بسازید) و این عالی است، اما به شما نحوه انجام یا استراتژی‌هایی برای دستیابی به این هدف را نشان نمی‌دهند. اینجاست که این دوره مهارت‌های ارتباطی وارد می‌شود. این دوره رویکرد علمی عملی به ارتباطات با تکنیک‌هایی که از علوم اعصاب و زیست‌شناسی تکاملی توسعه یافته‌اند را معرفی می‌کند. تا پایان این دوره شما قادر خواهید بود: اسلایدهایی با حداقل کلمات طراحی کنید تا علاقه و کنجکاوی ایجاد کنید. اسلایدهای بصری تأثیرگذار بسازید. به موقعیت‌هایی که نمی‌توانید اسلایدها را تغییر دهید، سازگار شوید. از دستورات کلیدی ساده برای جلب توجه استفاده کنید. دو استراتژی ساده برای افزایش درک و نگهداشتن اطلاعات اعمال کنید. همچنین به جای مثال‌های فرضی، این دوره نمونه‌های واقعی قبل و بعد از ارائه‌های واقعی را نمایش خواهد داد. دوره‌هایی که ساعت‌ها به طول می‌انجامند و واقعاً رفتار را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند را فراموش کنید. این دوره ابزارهایی را به شما می‌دهد تا مهارت‌های ارائه و ارتباطی خود را فوراً بهبود بخشید!
دوره آموزش مهارت‌های ارائه: هک کردن مغز دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Ivan Wanis Ruiz مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهارت‌های ارائه: هک کردن مغز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی