اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت استرس: کاهش استرس بدون دارو
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت استرس: کاهش استرس بدون دارو

129,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 129,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Zechariah Tech0
  • زمان:39 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا شما استرس دارید؟ به دنبال رهایی از استرس هستید؟ در این دوره به بررسی علل و اثرات استرس می‌پردازیم و راهکارهای عملی برای مدیریت و کاهش استرس در زندگی روزمره به شما ارائه می‌کنیم. ما با بررسی بیولوژی استرس شروع می‌کنیم، بررسی می‌کنیم که چگونه پاسخ استرس بدن کار می‌کند، و چگونه استرس مزمن می‌تواند بر سلامت جسمی و روانی تأثیر منفی بگذارد. ما همچنین به انواع مختلف استرس از جمله استرس حاد، استرس مزمن و استرس آسیب‌زا نگاه خواهیم کرد. در مرحله بعد، به تکنیک‌ها و استراتژی‌های مختلفی می‌پردازیم که می‌توانند برای مدیریت و کاهش استرس مورداستفاده قرار گیرند. ما شیوه‌های تمرکز حواس، تکنیک‌های تمدد اعصاب، تمرین‌های بدنی و عادات سبک زندگی سالم و همچنین استراتژی‌هایی برای بهبود مدیریت زمان، تعیین مرزها و ایجاد انعطاف‌پذیری را بررسی خواهیم کرد. در طول دوره، شما این فرصت را خواهید داشت که در تمرینات و فعالیت‌های عملی شرکت کنید که به شما کمک می‌کند تا این استراتژی‌های مدیریت استرس را در زندگی خود به کار ببرید. همچنین به منابع و ابزارهای قابل‌دانلود دسترسی خواهید داشت تا از شما در سفر به سمت کاهش استرس و رفاه بیشتر حمایت کنند. این دوره برای چه کسانی مناسب است: هر کسی که علاقه دارد سطح استرس خود را تحت کنترل نگه دارد. هر کسی که علاقه زیادی به رفتار انسانی دارد.
دوره آموزش مدیریت استرس: کاهش استرس بدون دارو دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Zechariah Tech مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 129,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت استرس: کاهش استرس بدون دارو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی