اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش داده و علم تحلیل در منابع انسانی
مسیر آموزشی

آموزش داده و علم تحلیل در منابع انسانی

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Erik van Vulpen0
  • زمان:2 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه داده‌ها به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان‌ها شناخته می‌شوند. تحلیل داده‌ها به عنوان ابزاری قدرتمند، می‌تواند به شناسایی فرصت‌ها، حل مشکلات و ارتقای عملکرد در تمامی بخش‌های سازمان، از جمله منابع انسانی کمک کند. دوره تحلیل داده برای منابع انسانی به شما دانش، مهارت‌ها و ابزارهای لازم را برای تبدیل شدن به یک متخصص تحلیل داده‌های منابع انسانی ارائه می‌دهد. در این دوره، شما با مفاهیم و روش‌های مختلف تحلیل داده‌های منابع انسانی آشنا خواهید شد، از جمله: استفاده از روش زنجیره ارزش منابع انسانی برای شناسایی مشکلات کسب و کار. یادگیری از 11 مورد مطالعه تحلیل داده‌های منابع انسانی برای ایجاد ارزش از طریق تحلیل داده‌ها. به کارگیری اصول چابکی برای ارتقای ارزش تجاری منابع انسانی. با شرکت در این دوره، شما قادر خواهید بود: گزارش‌های تحلیلی دقیق و آموزنده‌ای از داده‌های منابع انسانی تهیه کنید. به رهبران کسب و کار در درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های مرتبط با منابع انسانی کمک کنید. از تحلیل داده‌ها برای ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر شواهد برای مشکلات منابع انسانی استفاده کنید. نقش مهمی در ارتقای عملکرد کلی منابع انسانی و سازمان ایفا کنید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای همه متخصصان منابع انسانی که به دنبال ارتقای مهارت‌های تحلیل داده‌های خود و افزایش اثربخشی خود در حل مسائل پیچیده منابع انسانی هستند، مناسب است. این دوره به طور خاص برای مدیران منابع انسانی، تحلیلگران داده‌های منابع انسانی، و سایر متخصصان منابع انسانی که در زمینه‌های مختلف مانند استخدام، توسعه و آموزش، جبران خسارت و مزایا، و روابط کار فعالیت می‌کنند، مفید خواهد بود.
دوره آموزش داده و علم تحلیل در منابع انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Erik van Vulpen مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داده و علم تحلیل در منابع انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی