اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فرآیند طراحی مهندسی - توسعه محصول
مسیر آموزشی

آموزش فرآیند طراحی مهندسی - توسعه محصول

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Aleksander Kwilosz0
  • زمان:5 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش فرآیند طراحی مهندسی - توسعه محصول به شما می‌آموزد که چگونه یک محصول فیزیکی را با استفاده از روش‌های سیستماتیک برنامه‌ریزی، توسعه و نگهداری کنید، بدون اینکه به خلاقیت ناپایدار یا شانس وابسته باشید. محتویات این دوره بر اساس "Konstruktionslehre" (تئوری طراحی) آلمان است که در دانشگاه‌های فنی معتبر آلمان تدریس می‌شود و توسط بسیاری از سازمان‌ها استفاده می‌شود. این روش ابزارها و منابعی را در اختیار مهندسان و طراحان قرار می‌دهد تا هر مشکل فنی را به‌راحتی تجزیه و تحلیل کرده و به یک راه‌حل بهینه که نیازهای مشتری را برآورده می‌کند، برسند. دوره با معرفی فرآیندهای توسعه محصول مدرن و روندها و چالش‌های فعلی که بر نحوه کار ما تأثیر می‌گذارد، شروع می‌شود. سپس، روش‌های سیستماتیک برای توسعه محصول را معرفی می‌کند. بخش عملی دوره شامل جمع‌آوری الزامات محصول، فرموله کردن مشخصات آن و ایجاد یک ساختار عملکردی بی‌طرف است. پس از توسعه یک مفهوم محصول، دوره به شما می‌آموزد که چگونه آن را به یک محصول نهایی قابل تولید تبدیل کنید. فصل آخر نیز مدیریت تغییرات مهندسی را بعد از انتشار محصول پوشش می‌دهد تا نیازهای متغیر مشتریان را برآورده کند.
دوره آموزش فرآیند طراحی مهندسی - توسعه محصول دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Aleksander Kwilosz مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرآیند طراحی مهندسی - توسعه محصول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی