اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی وکتور(آموزش جامع ادوبی ایلستریتور)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی وکتور(آموزش جامع ادوبی ایلستریتور)

1,799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 1,799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ادوبی ایلستریتور قوی ترین و بهترین نرم افزار ایجاد وکتور و گرافیک دو بعدی موجود است که کلید ورود به دنیای حرفه ای گرافیک دیزاین به شمار میرود، پس اگر قصد ورود به این جهان را دارید یادگیری این نرم افزار برای شما الزامیست. بصورت کلی دو روش برای ساخت تصاویر دیجیتال در اختیار داریم: روش وکتوری و روش رستری پس این نرم افزار در کنار یک نرم‌افزار رستر (بیت‌مپ) مانند ادوبی فوتوشاپ یک جعبه ابزار کامل را در اختیار طراح گرافیک قرار می دهند تا بهترین آثار خود را ایجاد کند. فایل‌های وکتور یا برداری از اتصال نقطه و خط به کمک اصول و قواعد ریاضی و هندسی بوجود می آیند که این مزیت را در اختیار ما قرار می دهند که فایل بسیار با کیفیت تری را در حجم کمتر داشته باشیم و بتوانیم بصورت نامحدود اندازه فایل را اصلاح کنیم(مثلا یک فایل 2*2 سانتی متر را با همان کیفیت و فقط با چند کلیک به یک فایل 2*2 متر تبدیل کنیم). امروزه طراحان گرافیک و تصویرسازان از ایلوستریتور برای طراحی انواع لوگو و عویت بصری برند، تبلغات محیطی مانند بیل‌برد، انواع اقلام چاپی از کارت ویزیت گرفته تا پوستر، تصاویر گرافیکی برای فضای مجازی و تبلیغات و طراحی رابط کاربری برای نرم‌افزارهای وب و موبایل یا طراحی فشن و پارچه استفاده می‌کنند. در مقابل فایل‌های رستر (بیت‌مپ) از پیکسل تشکیل شده‌اند که برای اصلاح عکس یا ایجاد تصاویر واقعی مناسب هستند که طراحان برای رتوش عکس و ترکیب و مونتاژ تصاویر از ان استفاده می کنند. در این دوره علاوه بر یادگیری نرم افزار ادوبی ایلستریتور شما یک وکتور آرتیست درجه یک و یک دیزاینر عالی خواهید شد. در فصول ابتدایی تمرکز روی آموزش فضای کاری، تمامی ابزارها و تکنیک های ادوبی ایلستریتور است تا مطمئن شویم ابزارهایی که یک دیزاینر نیاز دارد را همراه خود داشته باشید. در گام بعدی توان عملی شما را تقویت می کنیم، یعنی می آموزید از هر شی که در روزمره با آن سرو کار دارید آبجکت وکتوری در استایل های متفاوت و حتی استایل شخصی خودتان بسازید یا از هر فردی که ملاقات می کنید یک کرکتر وکتوری بسار جذاب ایجاد کنید، آنها را در فضاهای چشم نواز مختلف قرار داده و یک سکانس تصویری خلق کنید. اما یک دیزاینر نیاز به خلق المانهای تبلیغاتی هم دارد پس در گام آخر طراحی اقلام تبلیغاتی از قبیل کاتالوگ، بروشور، پوستر و.. را فرامیگیرید تا بتوانید از نرم افزار ایلستریتور حداکثر استفاده را داشته باشید.
دوره آموزش طراحی وکتور(آموزش جامع ادوبی ایلستریتور) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط احلام خالدی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی وکتور(آموزش جامع ادوبی ایلستریتور) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی