اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع سالیدیتی
مسیر آموزشی

آموزش جامع سالیدیتی

3,599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 3,599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگه میخواین توی برنامه نویسی سالیدیتی پیشرفته بشین، و همینطورم درک خوبی از برنامه نویسی سالیدیتی پیدا کنین، این دوره مخصوص خود شماست! تو این دوره، بصورت عمیق وارد مباحث سالیدیتی میشیم و هر چیزی که نیاز داشته باشین تا تبدیل به یک برنامه نویس حرفه ای سالیدیتی بشین رو یاد میگیرید. معرفی دوره آموزش پیشرفته سالیدیتی اگه میخواین توی برنامه نویسی سالیدیتی حرفه ای بشین، و همینطورم درک خوبی از برنامه نویسی سالیدیتی پیدا کنین، این دوره مخصوص خود شماست! از اونجایی که اگه به صفحه ی این دوره اومدین، ینی احتمالاً با سالیدیتی آشنایی دارین و میدونین که میشه باهاش چیکار کرد، از عنوان کردن توضیحات مقدماتی در خصوص خوده سالیدیتی اجتناب میکنم(خب مشخصه که خودتون میدونین که با سالیدیتی میشه برنامه نویسی روی بستر بلاکچین های منطبق بر اتریوم رو انجام داد) تو این دوره، بصورت عمیق وارد مباحث سالیدیتی میشیم و هر چیزی که نیاز داشته باشین تا تبدیل به یک برنامه نویس حرفه ای سالیدیتی بشین رو بهتون یاد میدیم. با آموزش هایی که تو این دوره میبینین، میفهمین که سالیدیتی پشت پرده داره چطوری کار میکنه و به درک خوبی از این میرسید که بهتره کدنویسی تون رو چطوری انجام بدین. به علاوه اینکه یاد میگیرین چطور با فریمورک ها و ابزارهایی کار کنین که تو شرکت های دنیا داره برای برنامه نویسی سالیدیتی استفاده میشه و مسلماً پیشنیازهای استخدام در شرکت های خارجی رو هم به دست میارین و یادشون میگیرین. خلاصه قراره کلی چیزای خفن که هیچ جای دیگه ای نمیبینید رو تو این دوره یاد بگیرین و چند قدم از افراد دیگه تو این حوزه جلوتر باشید.   در انتهای این دوره خاص برنامه نویسی سالیدیتی، چه مهارت هایی کسب میکنین؟ مباحث مطرح شده توی این دوره، از جمله مسائل بسیار مهم در حوزه برنامه نویسی سالیدیتی هستن و با یادگیریشون سطح شما توی برنامه نویسی سالیدیتی بسیار بالاتر از بسیاری از سایر افراد این حوزه خواهد بود.با آموزش هایی که تو این دوره میبینین، بفهمید که سالیدیتی در پشت پرده داره چطوری کار میکنه و به درک خوبی از نحوه کدنویسی سالیدیتی برسید. به علاوه اینکه یاد میگیرین چطور با فریمورک ها و ابزارهایی کار کنین که تو شرکت های دنیا داره برای برنامه نویسی سالیدیتی استفاده میشه، با این حساب، مسلماً پیشنیازهای استخدام در شرکت ها و پروژه های داخلی و خارجی رو هم به دست میارین و یادشون میگیرین.   برنامه نویسی بلد نیستین؟ اشکالی نداره. میتونین از محتوای این دوره استفاده کنین و به موازاتش به یادگیری مقدمات و مفاهیم پایه برنامه نویسی بپردازین. به هر حال، خواه ناخواه، باید وارد مسیر بشید و پاهاتون رو خیس کنین. پیشنهاد میکنم زیاد بهش فکر نکنین، و بپرین تو!   دوره برنامه‌نویسی پیشرفته سالیدیتی برای چه کسانی مناسبه؟هر کسی که به تکنولوژی علاقه داره و میخواد قبل از اشباع شدن یک حوزه آینده دار، اون رو یاد بگیره، مهارتش رو بالا ببره، و از بقیه جلوتر باشه.   پیشنهادی برای آموزش های مکمل این دوره داریم؟ جواب کوتاه: بله، قطعاً! اگرچه سعی شده موارد زیادی رو توی این دوره پوشش بدیم، اما با توجه به اینکه فرض ما در این دوره این هستش که سالیدیتی رو بصورت مقدماتی بلد هستید، برخی موارد خیلی مقدماتی رو ممکنه عنوان نکرده باشیم. پس توصیه میکنم که: در کنار این دوره آموزش سالیدیتی میتونین به عنوان مکمل، از کتاب آموزش سالیدیتی خودم، و یا سایر فیلم‌های تخصصی آموزش سالیدیتی موجود در وب استفاده کنین.  
دوره آموزش جامع سالیدیتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط بهادر قدم خیر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 3,599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع سالیدیتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی