اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اکسل مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اکسل مقدماتی

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امین خسروی0
  • زمان:8 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 این دوره به‌گونه‌ای طراحی شده است که اگر فردی کاملاً نسبت به محیط نرم‌افزار اکسل ناآشنا است، در ابتدا بتواند کارکرد هر ابزار و ویژگی‌ها را بیاموزد.  پس از معرفی ابزارها، سعی می‌شود با تعریف مثال‌های کاربردی نسبت به کارکرد آن‌ها تسلط پیدا نماید. پس از آن که دانشجو به یک شرایط حداقلی دست پیدا کرد نیاز است که سرعت عملش را افزایش دهد که تکنیک‌هایی برای این موضوع به ایشان آموزش‌داده‌شده است. پس از طی‌شدن این مراحل، ابزارها و ویژگی‌های متوسط اکسل تدریس خواهند شد تا دانشجویان گرامی پس از اتمام دوره، توانایی متمایزی در محیط‌های کاری یا دانشگاهی از خود نشان دهند.  این دوره به ترتیب قرارگیری تب‌ها تشریح می‌شود و نزدیک به 70% ویژگی‌های اکسل در این دوره پوشش داده شده است و 30% از ابزارها نیز در اکسل پیشرفته تقدیم دانشجویان گرامی خواهد شد.  فرم‌سازی، معرفی بیش از 60 تابع، مرتب‌سازی و فیلترکردن، اسلایسرها، جداول و چارت‌ها، معرفی خطاهای فرمول‌نویسی، نحوهٔ پرینت گرفتن، مزایای تعریف محدوده‌ها و جداول، رمزگذاری‌های متنوع، اعتبارسنجی داده‌ها، گروه‌بندی و بازرسی خوانش از اهم موضوعاتی است که با جزئیات به آن‌ها پرداخته شده است و می‌توان گفت که با یادگیری این دوره، خیلی از مشکلات شما در محیط‌های کاری و دانشگاهی حل خواهند شد.
دوره آموزش اکسل مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امین خسروی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اکسل مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی