اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سنجه‌های استراتژیک منابع انسانی
مسیر آموزشی

آموزش سنجه‌های استراتژیک منابع انسانی

249,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 249,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Dave Crenshaw0
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سازمان‌ها برای موفقیت به منابع انسانی قدرتمند و مبتنی بر داده نیاز دارند. دوره سنجه‌های استراتژیک منابع انسانی به شما کمک می‌کند تا دانش و مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص سنجش در حوزه منابع انسانی را کسب کنید و از طریق داده‌ها، ارزش استراتژیک این حوزه را در سازمان خود ارتقا دهید. با شرکت در این دوره، شما قادر خواهید بود: سنجه‌های استراتژیک منابع انسانی را متناسب با استراتژی کلی سازمان خود تدوین کنید.انواع مختلف سنجش و کاربردها و تاثیرات آنها را درک کنید.سنجه‌های منابع انسانی را به گونه‌ای اجرا کنید که به نیروی محرکه منابع انسانی مبتنی بر داده تبدیل شود.سنجه‌های منابع انسانی خود را معیار سنجی کنید تا کارایی و اثربخشی این حوزه را در سازمان خود تعیین کنید. مزایای شرکت در این دوره: ارتقای ارزش استراتژیک منابع انسانی: با استفاده از سنجش‌های درست، می‌توانید به وضوح تاثیر منابع انسانی را بر اهداف استراتژیک سازمان خود نشان دهید و جایگاه این حوزه را در سازمان ارتقا دهید. تصمیم‌گیری مبتنی بر داده: با اتکا به داده‌های جمع‌آوری شده از طریق سنجش‌ها، می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌تر و موثرتری در حوزه منابع انسانی اتخاذ کنید. بهبود عملکرد: با شناسایی نقاط قوت و ضعف از طریق سنجش‌ها، می‌توانید عملکرد کلی منابع انسانی و کارکنان را بهبود ببخشید. افزایش شفافیت و پاسخگویی: با به اشتراک گذاشتن نتایج سنجش‌ها با ذینفعان مختلف، می‌توانید شفافیت و پاسخگویی را در حوزه منابع انسانی افزایش دهید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای تمامی متخصصان منابع انسانی که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود در زمینه سنجش و تحلیل داده هستند، مناسب است. همچنین، این دوره برای مدیران منابع انسانی که به دنبال استفاده از داده‌ها برای بهبود عملکرد این حوزه هستند، مفید خواهد بود.
دوره آموزش سنجه‌های استراتژیک منابع انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dave Crenshaw مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 249,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سنجه‌های استراتژیک منابع انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی