اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش تجاری، استراتژی و امور مالی برای شرکای تجاری منابع انسانی
مسیر آموزشی

آموزش هوش تجاری، استراتژی و امور مالی برای شرکای تجاری منابع انسانی

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Neelie Verlinden0
  • زمان:2 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همه ما می‌دانیم منابع انسانی نقشی حیاتی در موفقیت سازمان‌ها ایفا می‌کند. برای ایفای این نقش به طور موثر، شرکای تجاری منابع انسانی (HRBPs) باید علاوه بر تخصص در حوزه منابع انسانی، از هوش تجاری و مهارت‌های ارتباطی قوی نیز برخوردار باشند. دوره آموزش هوش تجاری، استراتژی و امور مالی برای شرکای تجاری منابع انسانی به شما کمک می‌کند تا با کسب دانش و مهارت‌های لازم در این زمینه‌ها، تاثیر استراتژیک خود را در سازمان افزایش دهید و به عنوان یک شریک تجاری ارزشمند برای ذینفعان کلیدی تبدیل شوید. با شرکت در این دوره، شما قادر خواهید بود: اصول استراتژی کسب و کار و نقش خود به عنوان یک HRBP را درک کنید. استراتژی‌های مختلف ارتباطی و شنود فعال را برای ارسال موثر پیام خود به کار بگیرید. با استفاده از داشبوردهای منابع انسانی شفاف و تاثیرگذار، ذینفعان کلیدی را تحت تاثیر قرار دهید. استراتژی‌های منابع انسانی را با استراتژی‌های تجربه مشتری همسو کنید تا ارزش افزوده بیشتری به عنوان یک HRBP ارائه دهید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای همه متخصصان منابع انسانی که به دنبال ارتقای مهارت‌ها و افزایش تاثیرگذاری خود در سازمان هستند، مناسب است. این دوره به طور خاص برای شرکای تجاری منابع انسانی (HRBPs) که به دنبال تبدیل شدن به شرکای استراتژیک ارزشمند برای ذینفعان کلیدی هستند، مفید خواهد بود.
دوره آموزش هوش تجاری، استراتژی و امور مالی برای شرکای تجاری منابع انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Neelie Verlinden مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش تجاری، استراتژی و امور مالی برای شرکای تجاری منابع انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی