اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حسابداری کاربردی ویژه بازار کار
مسیر آموزشی

آموزش حسابداری کاربردی ویژه بازار کار

3,199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 3,199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بدون شک هر کسب‌وکاری که شروع به فعالیت می‌کند، به‌هیچ‌وجه دوست ندارد عمر کوتاهی داشته باشد و یا فقط روزمرگی‌اش را طی کند. برای اینکه چنین اتفاقی برای صاحبان کسب‌وکار نیفتد و به ایده‌آل کارشان برسند، باید علم تحلیل رو بلد باشند. حسابداری، یک سیستم اطلاعاتی است که با آگاهی از اصول و روش‌های آن، یاد می‌گیرید چگونه اطلاعات مالی شرکت، فروشگاه، کارگاه، مؤسسه و... را جمع‌آوری، ثبت و به مدیران و سایر اشخاص، در هر لحظه و یا به‌صورت دوره‌ای و نهایتاً سالیانه گزارش کنید، تا از وضعیت جاری آن مجموعه آگاه باشند و بتوانند بهترین تصمیم برای افزایش فروش یا درآمد، کاهش هزینه‌ها، مدیریت و بهره وری بیشتر کارکنان و... را در بهترین زمان بگیرند. خوشبختانه برای یادگیری و ورود به این تخصص، حتی با داشتن یک دیپلم می‌توانید در هر صنعتی مشغول به فعالیت شوید. البته که پیشنهاد می‌کنم که به‌صورت مستمر آموزش خودتان را ادامه دهید و در محیط‌های کاری، به کار بگیرد. مخاطبان ویژه دوره آموزش حسابداری کاربردی  1- علاقه‌مندان به رشته و آموزش آنلاین حسابداری (فراگیری یک مهارت جدید). 3- دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته حسابداری در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد (تکمیل فرایند آموزش حسابداری و توانایی کار در محیط واقعی کار). 4- دانش‌آموختگان سایر رشته‌های تحصیلی و حتی در مقطع تحصیلی دیپلم (باتوجه‌به بازار کار خوب رشته حسابداری). 5- حسابداران شاغل در شرکت و مشاغل مختلف (ارتقای سطح مهارت و فراگیری ریز جزئیات کاربردی). 6- مدیران (آگاهی از شرح وظایف حسابدار و گزارش‌های موردنیاز مدیر). پیش‌نیاز دوره آموزش حسابداری کاربردی  - حداقل مدرک تحصیلی دیپلم. - زمان برای آموزش، یادگیری و به‌کارگیری مطالب دوره.
دوره آموزش حسابداری کاربردی ویژه بازار کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرحسین ناصر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 3,199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسابداری کاربردی ویژه بازار کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی