اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت بازاریابی بین‌المللی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت بازاریابی بین‌المللی

259,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 259,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Lahiru Nuwan Kumara0
  • زمان:4 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 امروزه سازمان‌ها در سراسر جهان به دنبال گسترش کسب‌وکار خود در سطح بین‌المللی برای کسب سود هستند و باتوجه‌به افزایش رقابت، تمرکز بر کسب مزایای رقابتی از طریق بهبود جنبه‌های مختلف کسب‌وکار، از جمله بازاریابی، اهمیت زیادی دارد.  بازاریابی بخشی حیاتی از هر کسب‌وکاری است و شامل ترویج و فروش محصولات یا خدمات با تعریف ارزش آنها برای مشتریان است. این دوره دیپلم هدف دارد که فراگیران را قادر سازد تا درک خود را از بازاریابی در زمینه جهانی گسترش دهند.  دوره شامل دو ماژول است: اولین ماژول به بازاریابی و مدیریت بین‌المللی می‌پردازد که محیط بازاریابی جهانی و تأثیرات محیط پویای کسب‌وکار بر وظایف مدیریت بازاریابی را پوشش می‌دهد. فراگیران با مفاهیم و نظریه‌های بازاریابی آشنا می‌شوند و اهمیت بازاریابی بین‌المللی و رشد کسب‌وکار را درک می‌کنند.  ماژول دوم به اصول و تحلیل مدیریت بازاریابی می‌پردازد و به فرایند بازاریابی و تفاوت آن با مفهوم فروش و چالش‌های مربوط به فروش توجه دارد. فراگیران با مفهوم "آمیخته بازاریابی" آشنا می‌شوند که برای تدوین برنامه بازاریابی مؤثر با تمرکز بر چهارعنصر محصول، قیمت، ترویج و مکان استفاده می‌شود.  همچنین، یاد می‌گیرند که چگونه بازار را بخش‌بندی کنند، مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه را شناسایی کنند و محصول خود را با استفاده از مدل STP موقعیت‌یابی کنند. این دوره ابزارهای مختلف تحلیل بازار را نیز پوشش می‌دهد و برای افرادی طراحی شده که علاقه‌مند به دنبال‌کردن حرفه‌ای در نقش بازاریابی برای برندهای بازار جهانی هستند.  پس از اتمام این دوره، فراگیران دانش قابل‌توجهی در مورد بازار بین‌المللی و روش‌های تدوین برنامه‌های عملی برای مخاطبان هدف بین‌المللی کسب خواهند کرد و می‌توانند چارچوب‌های لازم برای توسعه استراتژی بازاریابی بین‌المللی را درک کنند.
دوره آموزش مدیریت بازاریابی بین‌المللی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Lahiru Nuwan Kumara مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 259,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت بازاریابی بین‌المللی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی