اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Google Gemini برای برنامه‌نویسان
مسیر آموزشی

آموزش Google Gemini برای برنامه‌نویسان

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Lynn Langit0
  • زمان:1 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

«Gemini» مجموعه‌ای جدید از مدل‌های زبان بزرگ چندوجهی گوگل است که به طور یکپارچه روی تصاویر، ویدئوها، صداها و کدها کار می‌کند. در این دوره، مدرس لین لانگیت به شما نحوه شروع به کار با الگوهای طراحی، ابزارها و ویژگی‌های «Gemini» را با رعایت بهترین شیوه‌های ساخت اپلیکیشن‌های مبتنی بر مدل‌های زبان بزرگ آموزش می‌دهد. در دوره آموزش Google Gemini برای برنامه‌نویسان با زیرنویس اختصاصی از مکتب‌خونه، ابتدا با Google AI Studio قابلیت‌های «Gemini» را کشف خواهید کرد و سپس به توسعه، تست و استقرار مدل‌های حتی بزرگ‌تر و پیچیده‌تر می‌پردازید. در این مسیر، لین نحوه استفاده از نوت‌بوک‌های «Gemini» در GCP Vertex AI Studio و اپلیکیشن‌های «Gemini» روی GCP را به شما نشان می‌دهد. با گذراندن این دوره، به‌عنوان یک متخصص DevOps حرفه‌ای با دانش یادگیری ماشین، آماده ارتقای شغلی خواهید شد.
دوره آموزش Google Gemini برای برنامه‌نویسان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Lynn Langit مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Google Gemini برای برنامه‌نویسان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی