اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش مصنوعی مولد: ارتقای حرفه امنیت سایبری شما
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی مولد: ارتقای حرفه امنیت سایبری شما

179,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 179,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Manish Kumar0
  • زمان:1 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره کوتاه به متخصصان و علاقه‌مندان به امنیت سایبری ابزارهای جدید هوش مصنوعی مولد را برای مقابله با چالش‌های پیچیده امنیت سایبری ارائه می‌دهد. تمرکز اصلی دوره بر مبارزه با بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌های ناشناخته است که سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین روی می‌آورند. هوش مصنوعی مولد به عنوان یک فناوری تحول‌آفرین، به شناسایی و خنثی‌سازی آسیب‌پذیری‌های ناشناخته قبل از ایجاد آسیب جدی کمک می‌کند و حملات را تشخیص می‌دهد و جلوگیری می‌کند. این دوره اصول پایه هوش مصنوعی مولد و کاربردهای آن در امنیت سایبری واقعی را شامل تحلیل رفتار کاربران و نهادها (UEBA)، هوش تهدید، خلاصه‌سازی گزارش‌ها، کتابچه‌های راهنما و تاثیر آن بر فیشینگ، بدافزار، اطلاعات نادرست و دیپ‌فیک‌ها بررسی می‌کند. علاوه بر این، شرکت‌کنندگان با تکنیک‌های احتمالی حملات پردازش زبان طبیعی (NLP) مانند تزریق پرامپت و استراتژی‌های کاهش آنها آشنا می‌شوند. این دوره برای هر دو گروه حرفه‌ای‌های فعلی امنیت سایبری و کسانی که به دنبال شروع حرفه‌ای در این زمینه هستند مناسب است و مهارت‌های عملی و دانش به‌روزی را ارائه می‌دهد.  
دوره آموزش هوش مصنوعی مولد: ارتقای حرفه امنیت سایبری شما دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Manish Kumar مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 179,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی مولد: ارتقای حرفه امنیت سایبری شما را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی