اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شناخت ویروس‌ها و نحوه کار آن‌ها
مسیر آموزشی

آموزش شناخت ویروس‌ها و نحوه کار آن‌ها

129,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 129,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Mike Skinner0
  • زمان:4 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.* دوره آموزش شناخت ویروس‌ها و نحوه کار آن‌ها، ماهیت بنیادی ویروس‌ها و مفاهیم اولیه در مورد نحوه تکثیر آن‌ها را شرح می‌دهد. دوره به روش‌های سنتی تکثیر و سنجش ویروس‌ها و همچنین روش‌های شناسایی و ردیابی آن‌ها در افراد و جمعیت‌ها می‌پردازد. همچنین بررسی خواهد شد که چگونه می‌توان از ژنتیک مولکولی برای درک نحوه عملکرد ویروس‌ها در جزئیات مولکولی استفاده کرد. با گذراندن این دوره، قادر خواهید بود: اصول مشترک اما متنوع ساختار و عملکرد ویروس‌ها را تشخیص دهید. نحوه شناسایی، تشخیص و ردیابی ویروس‌ها در افراد و جمعیت‌ها را شرح دهید. اهمیت ژنتیک سنتی و مولکولی را برای درک ویروس‌ها درک کنند. این یک دوره آموزشی سطح متوسط است که برای هر دو دانشمند بالینی و غیربالینی که می‌خواهند مهارت‌های خود را برای کار در صنایع بالینی، دانشگاهی و دارویی/علوم زیستی به روز کنند در نظر گرفته شده است. این دوره توسط متخصصان ویروس‌شناسی و واکسن‌های نوآور توسعه و ارائه می‌شود.
دوره آموزش شناخت ویروس‌ها و نحوه کار آن‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Mike Skinner مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 129,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناخت ویروس‌ها و نحوه کار آن‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی