اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تفکر استراتژیک
مسیر آموزشی

آموزش تفکر استراتژیک

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Dorie Clark0
  • زمان:38 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 تفکر استراتژیک یک مهارت ارزشمند برای همه افراد در یک سازمان است و با صعود به‌مراتب بالاتر، این مهارت ضروری‌تر می‌شود. در این دوره عملی، پروفسور و نویسنده دوری کلارک شما را از طریق ایجاد عادت تفکر استراتژیک راهنمایی می‌کند.  دوری، مدرس این دوره، به شما نشان می‌دهد که چگونه با پرسیدن سؤالات درست از خودتان، زمان‌بندی برای استراتژیک بودن، تفکر استراتژیک دربارهٔ شغلتان و بیشتر، زمینه را برای تفکر استراتژیک فراهم کنید. دوری به روش‌هایی که می‌توانید تفکر استراتژیک خود را توسعه دهید، از جمله درنظرگرفتن آینده، یادگیری از گذشته و ایجاد یک استراتژی آگاهانه، اشاره می‌کند.  او توضیح می‌دهد که چگونه تفکر استراتژیک را با تیمتان پیاده‌سازی کنید و موفقیتتان را اندازه‌گیری کنید. همچنین، دوری به موضوعاتی مانند برخورد با تفکر استراتژیک به‌عنوان یک فرایند پیوسته و مدیریت مشکلات زمانی که بروز می‌کنند، می‌پردازد. یاد بگیرید چگونه تفکر استراتژیک را به یک عادت تبدیل کنید که برای شما کارآمد باشد!
دوره آموزش تفکر استراتژیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dorie Clark مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تفکر استراتژیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی