اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان الکترونیک 3
مسیر آموزشی

آموزش رایگان الکترونیک 3

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره الکترونیک 3 به مباحث پیشرفته‌ای در زمینهٔ الکترونیک می‌پردازد. شرح آن به‌صورت زیر است: در این دوره، ابتدا با رسم دیاگرام Bode آشنا می‌شویم که یک ابزار قدرتمند برای تحلیل سیستم‌های فرکانسی است. سپس به مدل فرکانس بالای ترانزیستور Bipolar می‌پردازیم که در تحلیل و طراحی مدارهای الکترونیکی کاربرد دارد. در ادامه، مفاهیم فرکانس قطع و رفتار فرکانسی تقویت کننده امی‌تر مشترک را بررسی می‌کنیم و نحوهٔ محاسبهٔ آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. موضوع بعدی این دوره محاسبهٔ دوباره تقویت‌کننده امی‌تر مشترک با بررسی دوباره تقریب میلر است. در این بخش، استفاده از تقریب میلر برای تحلیل پاسخ فرکانسی تقویت‌کننده امی‌تر مشترک را مورد بررسی قرار می‌دهیم. به‌علاوه، در این دوره به پاسخ فرکانسی تقویت‌کننده‌های دیگر نیز می‌پردازیم، از جمله تقویت‌کننده‌های کلکتور مشترک، بیس مشترک و طبقه دیفرانسیلی با آینه جریان به‌عنوان بار فعال. در ادامه، مباحثی همچون آپ‌امپ دوطبقه، ثابت زمانی مقدار صفر، پایداری شبکه‌های فیدبک دار، Slew Rate و تقویت‌کننده‌های توان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.
دوره آموزش رایگان الکترونیک 3 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حدیثه بابازاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان الکترونیک 3 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی