اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش مصنوعی مولد: معرفی و کاربردها
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی مولد: معرفی و کاربردها

129,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 129,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Rav Ahuja0
  • زمان:1 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش هوش مصنوعی مولد: معرفی و کاربردها با زیرنویس اختصاصی، برای همه افراد، از جمله حرفه‌ای‌ها، مدیران، دانشجویان و علاقه‌مندان طراحی شده است که به یادگیری در مورد هوش مصنوعی مولد و استفاده از قابلیت‌های آن در کار و زندگی خود علاقه‌مند هستند. این دوره اولین قدم شما برای درک قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد که توسط مدل‌های مختلف از جمله مدل‌های زبان بزرگ (LLMs) پشتیبانی می‌شود، است. در این دوره، شما با اصول و تحول هوش مصنوعی مولد آشنا خواهید شد. شما قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد را در حوزه‌های مختلف از جمله متن، تصویر، صوت، ویدئو، جهان‌های مجازی، کد و داده بررسی خواهید کرد. شما کاربردهای هوش مصنوعی مولد در بخش‌ها و صنایع مختلف را خواهید فهمید. شما با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مدل‌ها و ابزارهای رایج هوش مصنوعی مولد، مانند GPT، DALL-E، Stable Diffusion و Synthesia آشنا خواهید شد.
دوره آموزش هوش مصنوعی مولد: معرفی و کاربردها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Rav Ahuja مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 129,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی مولد: معرفی و کاربردها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی