اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش الزامات استفاده از هوش مصنوعی Copilot در مایکروسافت آفیس 365
مسیر آموزشی

آموزش الزامات استفاده از هوش مصنوعی Copilot در مایکروسافت آفیس 365

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Dietmar Fischer0
  • زمان:1 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مایکروسافت ۳۶۵ Copilot برای مجموعه آفیس جدیدترین گام مایکروسافت برای آسان‌تر کردن کار شما  با یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی (AI). در ورد، اکسل، پاورپوینت یا تیمز است. Copilot دستیار ایده‌آلی برای شماست و به شما کمک می‌کند: تولید متن‌های ورد، ایمیل‌ها یا پرزنتیشن‌ها را سریع‌تر انجام دهید: بگذارید Copilot برای شما بنویسد! کار خود را بهتر انجام دهید: به عنوان یک همکار در رسیدن به اهداف کسب و کارتان با استفاده از هوش مصنوعی. Copilot - خیلی بهتر از ChatGPT Copilot با ابزارهای هوش مصنوعی دیگر مانند ChatGPT متفاوت است، زیرا پاسخ‌ها/کمک‌های خود را بر اساس تمام دانش حاصل از تمام محصولات مایکروسافت ارائه می‌دهد: ایمیل‌های شما، داده‌های پروژه، فایل‌های اکسل با اعداد مهم، هر چیزی که برای انجام وظیفه مورد نیاز است. از امروز استفاده از قدرت AI در مجموعه آفیس ۳۶۵ خود را شروع کنید! زمانی که در این کلاس شرکت می‌کنید، شما را از انجام کارهای خسته کننده‌ای مانند تجزیه و تحلیل فایل‌های اکسل یا جستجوی اطلاعات گمشده در ایمیل‌ها نجات می‌دهد. چرا باید در کلاس من شرکت کنید؟ من به طور گسترده با Claude 2 در آژانس بازاریابی آنلاین خود کار می‌کنم و همچنین در یک پروژه دانشگاهی در مونیخ که با استفاده از هوش مصنوعی به بهبود یک نرم‌افزار تحلیلی می‌پردازیم، شرکت دارم. همین حالا ثبت‌نام کنید و این تکنولوژی فوق‌العاده را از دست ندهید! منتظر دیدار شما در کلاس هستم!
دوره آموزش الزامات استفاده از هوش مصنوعی Copilot در مایکروسافت آفیس 365 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dietmar Fischer مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الزامات استفاده از هوش مصنوعی Copilot در مایکروسافت آفیس 365 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی