اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
هوش مصنوعی برای حسابداران
مسیر آموزشی

هوش مصنوعی برای حسابداران

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Rizwan Ahmed0
  • زمان:1 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا آماده‌اید که از رقبای خود جلوتر باشید و با تغییرات غیرمنتظره روبرو شوید؟ به‌عنوان یک فرد حرفه‌ای در زمینه مالی، هوش مصنوعی را به‌عنوان آینده‌ای روشن می‌شناسید، اما آیا می‌دانید چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید؟ دوره "هوش مصنوعی برای حسابداران"، ابزارها و دانش لازم را به شما می‌دهد تا در یک چشم‌انداز به‌سرعت در حال تغییر موفق شوید. اکنون هر رهبر، مدیر و حرفه‌ای مالی اهمیت مقابله با اختلالات را درک می‌کند. طبق نظرسنجی سال ۲۰۱۸ خدمات مشاوره و حسابداری مالی جهانی EY، نزدیک به سه‌چهارم (۷۲٪) از رهبران مالی در سراسر جهان معتقد بودند که هوش مصنوعی تأثیر قابل‌توجهی بر نحوه هدایت داده‌های مبنی بر بینش خواهد داشت. بااین‌حال، کسب‌وکارهایی که بدون درک چالش‌های مرتبط به پیاده‌سازی تکنولوژی‌های هوش مصنوعی می‌پردازند، با خطرات بزرگی مواجه هستند. آیا یک حسابدار عادی درک می‌کند که هوش مصنوعی چیست؟ و چرا حسابدارانی که در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار مانند گزارش‌دهی مالی، تحلیل مالی، رعایت مقررات، حسابرسی داخلی و خارجی، مالی، سرمایه‌گذاری و غیره کار می‌کنند، باید نگران هوش مصنوعی باشند؟ هدف این دوره، توسعه حسابداران نسل بعدی است که پیچیده‌ترین تکنولوژی اختراع شده توسط انسان را درک کنند.
دوره هوش مصنوعی برای حسابداران دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Rizwan Ahmed مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره هوش مصنوعی برای حسابداران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی