اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش درک امور مالی برای افراد غیرمتخصص
مسیر آموزشی

آموزش درک امور مالی برای افراد غیرمتخصص

179,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 179,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:David Standen0
  • زمان:1 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تصمیمات مالی خود را تحت تأثیر قرار دهید و یاد بگیرید چگونه عملکرد سودآوری واحد خود و سازمانتان را بهبود ببخشید. در این دوره، مبانی مالی و مفاهیم حسابداری را فرا خواهید گرفت تا رشد سازمان خود را پیش ببرید. با اتمام این دوره، شما دانش عمومی مالی و درک عمیقی از تأثیر تصمیمات خود خارج از حوزه عملکردی خود به دست خواهید آورد. محتوای این دوره شامل جنبه‌های منتخب مالی از دیدگاه یک متخصص غیرمالی است. موضوعات خاص شامل: تحلیل مالی، برنامه‌ریزی، پیش‌بینی و بودجه‌بندی، جریان نقدی و تأمین مالی استراتژیک می‌باشد. این کلاس تعاملی خواهد بود و نیاز به مشارکت فعال شرکت‌کنندگان در فعالیت‌های مرتبط با مالی دارد. پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود: اهمیت مالی و تفسیر اطلاعات مالی را توضیح دهید مفاهیم حسابداری و مالی را برای تحلیل مالی‌ها به کار ببرید با اصطلاحات کلیدی حسابداری و مالی آشنا شوید صورت‌های مالی را با استفاده از نسبت‌های کلیدی بررسی کنید اهمیت فرآیند بودجه‌بندی را توضیح دهید با اجزای کلیدی مورد نیاز برای بهبود سودآوری آشنا شوید
دوره آموزش درک امور مالی برای افراد غیرمتخصص دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط David Standen مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 179,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش درک امور مالی برای افراد غیرمتخصص را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی