اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جمع بندی ترمودینامیک یک
مسیر آموزشی

آموزش جمع بندی ترمودینامیک یک

539,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 539,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 دوره جامع ترمودینامیک ۱، منبعی جامع و کاربردی برای تسلط بر مفاهیم و حل مسائل این درس کلیدی در رشته‌های مهندسی است. این دوره به طور خاص برای دانشجویان طراحی شده و با ارائه آموزش‌های فشرده و حل مسائل متنوع به شما کمک می‌کند تا در ترمودینامیک ۱ به تسلط کامل برسید. ویژگی‌های دوره:  • آموزش جامع و عمیق مفاهیم کلیدی ترمودینامیک ۱: در این دوره، با زبانی ساده و شیوا، به تشریح دقیق و عمیق مباحث و روابط مهم این درس می‌پردازیم. • حل مسائل متنوع برای هر فصل: مهارت حل مسئله، کلید موفقیت در ترمودینامیک ۱ است. در این دوره، با حل مسائل متنوع و چالش‌برانگیز در هر فصل، مهارت حل مسئله خود را به طور قابل‌توجهی ارتقا خواهید داد. مخاطبان دوره:  • دانشجویان مهندسی در حال گذراندن درس ترمودینامیک ۱ • دانشجویانی که قصد شرکت در امتحانات کارشناسی‌ارشد یا دکتری را دارند • مهندسینی که نیاز به‌مرور و به‌روزرسانی دانش خود در زمینه ترمودینامیک ۱ دارند
دوره آموزش جمع بندی ترمودینامیک یک دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امین نجفی امراله مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 539,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جمع بندی ترمودینامیک یک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی