اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جمع بندی مقاومت مصالح 1 (درسنامه مختصر+40 مثال جامع)
مسیر آموزشی

آموزش جمع بندی مقاومت مصالح 1 (درسنامه مختصر+40 مثال جامع)

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مقاومت مصالح یا مکانیک مواد شاخه‌ای از علم مکانیک کاربردی است که رفتار مکانیکی اجسام جامد را تحت بارگذاری‌های مختلف بررسی می‌کند. هدف اصلی از درس مقاومت مصالح فراهم کردن دست مایه‌ای است که مهندسان بتوانند با استفاده از آن ماشین‌های گوناگون و سازه‌های باربر را تحلیل و طراحی کنند. تحلیل و طراحی هر سازه معلوم شامل محاسبه تنش‌ها و تغییر شکل‌هاست. این درس از مهم‌ترین و پایه‌ای ترین دروس برای رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی هوافضا و... بوده و به همین دلیل یادگیری کامل آن بسیار مهم است. در این دوره آموزشی تلاش شده است که همه مباحث موردنیاز دانشجویان همراه با 40 مثال جامع و کاربردی بررسی شود. این دوره دانشجویان را برای شرکت در امتحانات، آزمون‌های کنکورکارشناسی ارشد و استخدامی آماده کرده وهمچنین علاقه مندان به این درس را در کمترین زمان ممکن و به صورت فشرده با مقاومت مصالح1 آشنا می‌کند. پیش نیازهای این دوره آشنایی با درس استاتیک است. همچنین سعی شده مطالب ازصفر همراه با مثال‌های مختلف آموزش داده شود.مطالبی که در این دوره با مثال‌های مختلف بررسی خواهد شد شامل: معرفی تنش، کرنش و بارگذاری محوری (ارتباط تنش و کرنش، منحنی تنش کرنش، تغییرشکل در اثر بارگذاری محوری) پیچش(تنش برشی ناشی از بارگذاری پیچشی برای مقاطع دایروی و غیردایروی، تنش در مقاطع جدارنازک) خمش خالص(تنش محوری ناشی از بارگذاری خمشی خالص، خمش در تیرهای متقارن و خمش نامتقارن، بارگذاری خارج از محور) برش (تنش ناشی از بارگذاری برشی در مقطع تیرها، رسم جریان برش، مرکز برش در تیرها) بارگذاری ترکیبی در سازه‌های مهندسی تبدیل تنش ، کرنش و رسم دایره مور مخازن جدارنازک تحت فشار معرفی خیز تیر، شیب تیر و بدست آوردن منحنی خیز و شیب تیر به روش انتگرال گیری اگر فکر می‌کنید برای خواندن این درس زمان کمی دارید یا به امتحان درس نزدیک شده‌اید یا اینکه می‌خواهید در کمترین زمان این درس را به خوبی مرور کنید و برآن مسلط شوید این دوره برایتان مناسب بوده و شما را برای امتحانات و آزمون‌ها آماده می‌کند.
دوره آموزش جمع بندی مقاومت مصالح 1 (درسنامه مختصر+40 مثال جامع) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید مصطفی بنی هاشمی امام قیسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جمع بندی مقاومت مصالح 1 (درسنامه مختصر+40 مثال جامع) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی