اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جمع‌بندی مدارهای الکتریکی یک
مسیر آموزشی

آموزش جمع‌بندی مدارهای الکتریکی یک

959,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 959,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره مباحث و سر فصل‌های درس مدارهای الکتریکی 1 در مقطع کارشناسی به صورت حل مسائل، مورد بحث و تمرین قرار می گیرد و در هر مبحثی حداقل 10 مسئله مورد بحث و بررسی تحلیلی و آنالیز قرار می گیرد. مطالبی که در این دوره مورد توجه هستند به شکل تیتر وار در ادامه آمده است: 1- مدارهای فشرده و گسترده و قوانین جریان و ولتاژ کیرشهف2- معرفی اجزای مدار از جمله مقاومت و خازن و سلف و خواص آنها و منابع تحریک مستقل و منابع وابسته و محاسبه انرژی و توان در این المانها3- تحلیل گره و مش در مدار4- موازی و سری کردن المان های غیر خطی5- مدار معادل تونن و نورتن و قضیه جمع آثار6- مدارهای مرتبه اول و مرتبه دوم7- تقویت کننده های عملیاتی8- معادلات حالت و فضای حالت9- پاسخ پله و ضربه و قضیه کانولوشن10- فازورها و مبحث سینوسی دائم و پاسخ فرکانسی و فرکانس تشدید11- مدارهای سه فاز12- قضیه انتقال توان ماکزیمم
دوره آموزش جمع‌بندی مدارهای الکتریکی یک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط بهزاد مظفری تازه کند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 959,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جمع‌بندی مدارهای الکتریکی یک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی