اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع نقشه‌کشی صنعتی 2
مسیر آموزشی

آموزش جامع نقشه‌کشی صنعتی 2

479,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 479,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:3 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

معرفی دوره آموزش جامع نقشه‌کشی صنعتی 2 این آموزش که معادل درس نقشه‌کشی صنعتی 2 می باشد به بررسی المان های هندسی می پردازد. در ابتدای آموزش به فرجه های نقشه کشی می پردازیم و سه نمای نقطه را در فرجه اروپایی ترسیم می کنیم. بعد از بررسی نقطه به سراغ خطوط می رویم و روابط خطوط با یکدیگر را بررسی می کنیم. بعد از خطوط به سراغ صفحه می رویم و حاصل برخورد خط با صفحه و همچنین برخورد بین صفحات در نقشه کشی را که یک خط می باشد بدست می آوریم. در بخش بعدی به سراغ احجام هندسی می رویم و سطح مشترک بین دو جسم سه بعدی را که به صورت منحنی و خطوط مختلف است بدست می آوریم. در انتهای آموزش روش باز کردن و بدست آوردن گسترده احجام هندسی سه بعدی را می آموزیم. هدف از دوره آموزش جامع نقشه‌کشی صنعتی 2 چیست؟ در این دوره آموزشی ارتباط بین المان‌های هندسی مانند خطوط، صفحات و اجسام بررسی می‌شود و این آموزش معادل درس نقشه‌کشی 2 در دانشگاه می باشد. دوره آموزش جامع نقشه‌کشی صنعتی 2 مناسب چه کسانی است؟ این دوره مناسب تمام صنعتگران و دانشجویان رشته مکانیک، صنایع، ساخت و تولید و... است.
دوره آموزش جامع نقشه‌کشی صنعتی 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 479,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع نقشه‌کشی صنعتی 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی