اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع نقشه خوانی صنعتی
مسیر آموزشی

آموزش جامع نقشه خوانی صنعتی

479,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 479,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:4 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نقشه‌خوانی صنعتی بخش جدایی‌ناپذیر صنعت تولیدی است. نقشه‌خوانی صنعتی یا نقشه‌خوانی فنی، مهارتی است که در آن فرد، نقشه‌های فنی و مهندسی را به‌صورت دقیق و کامل می‌خواند و درک می‌کند. نقشه‌خوانی صنعتی شامل تولرانس (tolerance) های ابعادی و هندسی، کیفیت سطح، نقشه چرخ‌دنده‌ها، گوه و خار، هزارخارها، یاتاقان‌ها و... است. معرفی دوره آموزش جامع نقشه‌خوانی صنعتی این دوره آموزشی جامع‌ترین آموزش در زمینه نقشه‌خوانی صنعتی است. تمام مباحث مربوط به نقشه‌خوانی در این آموزش قرار دارد و بعد از گذراندن این دوره روی نقشه‌خوانی به تسلط می‌رسید.  بخش اول آموزش بررسی تولرانس های ابعادی و هندسی (gd&t) است. تمام مواردی که در زمینه تولرانس ها وجود دارد بر اساس استاندارد ایزو (iso 2768) تعریف شده است. کیفیت تولرانس یا IT، موقعیت تولرانس و... بخش اصلی فصل اول آموزش است. در فصل اول انطباقات هندسی میله و سوراخ مورد بررسی قرار گرفته و انواع انطباقات مثل انطباق روان، عبوری و انطباق پرسی به‌صورت کامل آموزش‌داده‌شده است. بخش دوم آموزش به پرداخت سطوح می‌پردازیم. دو روش نمایش پرداخت سطوح وجود دارد که با نام‌های مثلثی و رادیکالی شناخته می‌شود. در این بخش این مطالب و علائم پرداخت سطح به‌صورت کامل بررسی شده است. در بخش سوم به سراغ جوش می‌رویم و علائم و مشخصات جوش در نقشه‌کشی را بررسی می‌کنیم. جوش‌های با درز یک‌طرفه و دوطرفه در این فصل به‌صورت کامل آموزش‌داده‌شده است.  در فصل چهارم نقشه‌خوانی پیچ‌ومهره‌ها بررسی می‌شود. بخش پنجم آموزش نقشه‌خوانی خارها، گوه‌ها و هزارخارها است که برای انتقال قدرت از محور به قطعاتی مانند چرخ‌دنده‌ها کاربرد دارد. یاتاقان‌ها بخش جدایی‌ناپذیر صنعت و تولید است که تسلط روی نقشه‌خوانی یاتاقان‌ها برای هر مهندس لازم است. یاتاقان‌ها به دو صورت لغزشی و غلتشی دیده می‌شوند که در این آموزش نقشه‌های مربوط به یاتاقان غلتشی بررسی شده است. در ادامه آموزش چرخ‌دنده‌ها و کاربرد آن‌ها تدریس شده است. تمام نکات مربوط به چرخ‌دنده‌ها و روش نمایش آن‌ها در یک فصل به‌صورت کامل آمده است. در بخش آخر آموزش به نقشه‌های ترکیبی و روش خواندن نقشه‌های ترکیبی پرداخته شده است. هدف از برگزاری دوره آموزش جامع نقشه‌خوانی صنعتی هدف از این دوره تسلط دانشجویان و صنعت گران‌روی نقشه‌خوانی صنعتی است. دوره آموزش جامع نقشه‌خوانی صنعتی مناسب چه کسانی است؟ دانشجویان رشته مهندسی مکانیک، ساخت و تولید و همچنین فعالان در صنعت ساخت و طراحی  
دوره آموزش جامع نقشه خوانی صنعتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 479,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع نقشه خوانی صنعتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی