اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کلنجار رفتن با داده (کتابخانه Pandas)
مسیر آموزشی

آموزش کلنجار رفتن با داده (کتابخانه Pandas)

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 در این دوره به کلنجاررفتن با داده پرداخته می‌شود. گرچه نمی‌توان بدون مفاهیم ریاضی و آمار به کارکردن با داده پرداخت، ولی در این دوره همان‌طور که از نام آن مشخص است به تکنیک‌ها و روش‌های رسیدن به داده ساختاریافته پرداخته شده است.  دوره با داده‌های ساده شروع می‌شود و این داده‌ها تا پایان دوره تغییر ناگهانی ندارند، ازاین‌رو فراگیر با مسئله جدید روبه‌رو نمی‌شود و می‌تواند بر روی مفهوم موردنظر آموزش در آن قسمت متمرکز شود.  در این دوره به بررسی کتابخانه pandas پرداخته شده است و برگه تقلب این کتابخانه سریع و پر قدرت مورد بررسی قرار می‌گیرد. در انتهای دوره انتظار می‌رود فراگیر بتواند درک شهودی از داده‌ها داشته باشد و احساس راحتی بیشتری هنگام کلنجاررفتن با داده و تغییر شکل‌دادن آنها به دست آورد.
دوره آموزش کلنجار رفتن با داده (کتابخانه Pandas) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد اسفندیاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کلنجار رفتن با داده (کتابخانه Pandas) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی