اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی برای رهبری
مسیر آموزشی

آموزش چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی برای رهبری

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Conor Grennan0
  • زمان:41 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است. اگر شما یک رهبر سازمانی یا مدیر ارشد هستید، احتمالاً به آینده هوش مصنوعی فکر کرده‌اید. تأثیر نهایی آن چه خواهد بود؟ هوش مصنوعی چگونه بر نیروی کار و سازمان شما تأثیر خواهد گذاشت؟ این دوره شما را برای پیمایش در مهم‌ترین فرصت‌ها و چالش‌های ارائه‌شده توسط هوش مصنوعی آماده می‌کند، به ویژه تأثیرات آن بر تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی استراتژیک و رهبری کسب‌وکار. به کانر گرنن، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و رئیس امور دانشجویی در مدرسه کسب‌وکار استرن دانشگاه نیویورک، بپیوندید تا بررسی کنید که شما به عنوان یک رهبر چه اقداماتی می‌توانید برای پاسخ به مخاطرات و وعده‌های هوش مصنوعی انجام دهید. این اقدامات شامل استراتژی‌هایی برای رسیدگی به ملاحظات ساختاری، حفظ و توسعه کارکنان، مدیریت عملکرد و اثربخشی تیم است. در طول مسیر، کانر بینش‌های عملی برای گرفتن تصمیمات بهتر برای تیم‌های شما ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد چگونه می‌توان از قدرت هوش مصنوعی برای تمایز کسب‌وکار خود و تحریک نوآوری در طول زمان بهره برد.
دوره آموزش چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی برای رهبری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Conor Grennan مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی برای رهبری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی