اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمه‌ای بر حسابداری مالی
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه‌ای بر حسابداری مالی

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Brian Bushee0
  • زمان:7 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش حسابداری به زبان انگلیسی: دروازه‌ای به دنیای حسابداری بین المللی آیا به دنبال ارتقای مهارت‌های خود در زمینه حسابداری و آمادگی برای ورود به بازار کار بین المللی هستید؟ دوره آموزش حسابداری به زبان انگلیسی ما، فرصتی ایده آل برای شماست. در این دوره، با اصول و مفاهیم پایه حسابداری مالی به زبان انگلیسی آشنا خواهید شد و مهارت‌های لازم برای تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی را کسب خواهید کرد. دوره آموزش حسابداری به زبان انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره حسابداری با زبان انگلیسی برای افراد زیر مناسب است: دانشجویان رشته حسابداری: این دوره مکمل مناسبی برای دروس دانشگاهی شماست و به شما کمک می‌کند تا مفاهیم حسابداری را به طور عمیق‌تری درک کنید. حسابداران شاغل: اگر یک حسابدار با تجربه هستید و به دنبال به‌روز رسانی دانش خود و ارتقای مهارت‌هایتان در زمینه حسابداری بین المللی هستید، این دوره برای شما مناسب است. افراد علاقه‌مند به حسابداری: اگر به دنیای اعداد و ارقام علاقه‌مند هستید و دوست دارید وارد حوزه حسابداری شوید، این دوره می‌تواند نقطه شروعی عالی برای شما باشد. با شرکت در این آموزش حسابداری به زبان انگلیسی دوره چه چیزی یاد می‌گیرید؟ با شرکت در این دوره آموزش مقدماتی حسابداری به زبان انگلیسی مفاهیم زیر را یاد خواهید گرفت: مفاهیم پایه حسابداری مالی: در این دوره با اصطلاحات و مفاهیم کلیدی حسابداری مالی مانند دارایی‌ها، بدهی‌ها، حقوق صاحبان سهام، درآمد، هزینه و ... آشنا خواهید شد. نحوه تهیه ترازنامه: شما یاد می‌گیرید که چگونه ترازنامه، یکی از مهم‌ترین صورت‌های مالی را تهیه و تفسیر کنید. نحوه تهیه صورت سود و زیان: در این دوره با نحوه تهیه و تفسیر صورت سود و زیان که نشان دهنده عملکرد مالی یک شرکت در یک دوره زمانی خاص است، آشنا خواهید شد. تجزیه و تحلیل جریان‌های نقدی: شما یاد می‌گیرید که چگونه جریان‌های نقدی یک شرکت را تجزیه و تحلیل کنید و از این اطلاعات برای ارزیابی وضعیت مالی آن شرکت استفاده کنید. محاسبه و تفسیر نسبت‌های مالی: در این دوره با نسبت‌های مالی مختلف مانند نسبت جاری، نسبت بدهی به حقوق صاحبان سهام، نسبت بازده دارایی‌ها و ... آشنا خواهید شد و یاد می‌گیرید که چگونه از این نسبت‌ها برای ارزیابی عملکرد مالی یک شرکت استفاده کنید. لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است. مهارت‌های فنی لازم برای تحلیل صورت‌های مالی و افشاها را برای استفاده در تحلیل مالی به دست آورید و بیاموزید که چگونه استانداردهای حسابداری و انگیزه‌های مدیریتی بر فرآیند گزارشگری مالی تأثیر می‌گذارند. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود سه صورت مالی رایج را بخوانید: صورت سود و زیان، ترازنامه و صورت جریان وجوه نقد. سپس می‌توانید این مهارت‌ها را به یک چالش واقعی کسب‌وکار به عنوان بخشی از تخصص بنیادهای کسب‌وکار وارتون اعمال کنید.  
دوره آموزش مقدمه‌ای بر حسابداری مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Brian Bushee مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه‌ای بر حسابداری مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی