اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع تیترهای کپی رایتینگ
مسیر آموزشی

آموزش جامع تیترهای کپی رایتینگ

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Vladimir Raykov0
  • زمان:49 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش جامع تیترهای کپی رایتینگ با زیرنویس فارسی، به شما کمک می‌کند تا با مهارت‌های لازم برای نوشتن عناوین جذاب و مؤثر در کپی‌رایتینگ آشنا شوید. عناوینی که نه تنها توجه مخاطب را به خود جلب می‌کنند، بلکه او را ترغیب به خواندن ادامه متن می‌کنند. این دوره به شما رازهای پشت سرفصل‌های قدرتمندی که توسط بهترین بازاریابان به کار گرفته می‌شود را آموزش می‌دهد. برای نوشتن سرفصل‌های عالی، شما باید ابتدا مخاطب خود را به خوبی شناخته و نیازها و علایق او را در نظر گرفته، سپس از کلماتی با قدرت استفاده کرده و سرفصل را مختصر و مفید نگه داشته، از اعداد و ارقام و سوالات برای جلب توجه استفاده نمایید و لحنی معتبر و قاطع داشته باشید. با این دوره، مشکلاتی که در عنوان نویسی ممکن است با آنها روبرو شوید، را برطرف خواهید کرد و به عناوینی جذاب و پرکشش دست خواهید یافت.
دوره آموزش جامع تیترهای کپی رایتینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Vladimir Raykov مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع تیترهای کپی رایتینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی