اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان بدن برای رهبران
مسیر آموزشی

آموزش زبان بدن برای رهبران

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :9 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Carol Kinsey Goman0
  • زمان:54 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پژوهش‌ها نشان می‌دهند زمانی که پیام‌های کلامی و غیرکلامی شما با یکدیگر همخوانی نداشته باشند، افراد مجبور می‌شوند بین آنچه می‌شنوند و آنچه می‌بینند، یکی را انتخاب کنند. ناخودآگاه، آن‌ها بیشتر به زبان بدن شما اعتماد می‌کنند. در این دوره، کارول کینسی گومان، متخصص زبان بدن در محیط کار و دارای مدرک دکترا، به شما می‌آموزد که چگونه به‌عنوان یک رهبر یا مدیر از زبان بدن به نفع خود استفاده کنید. کارول جزئیات مربوط به درک زبان بدن – که اغلب هم اشتباه برداشت می‌شود – را شرح می‌دهد و علائم غیرکلامی ضروری برای ایجاد یک تأثیر اولیه‌ی مثبت را با شما به اشتراک می‌گذارد. او همچنین نکاتی را برای القای حس رهبری ارائه می‌کند، از جمله چگونگی استفاده از نشانه‌هایی برای انتقال گرما، قدرت و اعتماد؛ برقراری ارتباط با مخاطبان در ارائه‌های رسمی؛ و حفظ تعامل تیم در جلسات مجازی. علاوه بر این، یاد می‌گیرید که چگونه زبان بدن را بخوانید و همچنین با تغییرات فرهنگی و منطقه‌ای در نشانه‌های غیرکلامی آشنا می‌شوید.
دوره آموزش زبان بدن برای رهبران دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Carol Kinsey Goman مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان بدن برای رهبران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی