اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع فتوشاپ در عکاسی
مسیر آموزشی

آموزش جامع فتوشاپ در عکاسی

409,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 409,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:جولیان کوست0
  • زمان:3 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چه یک عکاس حرفه‌ای و با تجربه باشید یا کسی که به تازگی یک دوربین خریده است، یادگیری استفاده از فتوشاپ به طور موثر می‌تواند توانایی ارزشمندی باشد که به شما کمک می‌کند بهترین استفاده را از عکس‌هایتان داشته باشید.نرم افزار فتوشاپ پر از ابزارها و ویژگی‌های مختلف است که به عکاسان کمک می‌کنند هرچه سریع تر به نتیجه مورد نظر خود دست یابند. در این دوره آموزش Photoshop در عکاسی شما را با فتوشاپ آشنا میکنیم و موثرترین راه‌های انجام ویرایش‌های رایج را به شما نشان می‌دهیم، از جمله روتوش کردن، استفاده خلاقانه از لایه‌های Adjustment و ترکیب چندین عکس با هم. در ادامه نحوه کار با ابزار Type، Smart Object ها و فیلترهای هنری، ساخت قلموهای اختصاصی، استفاده از کتابخانه برای ذخیره محتوا، گرفتن خروجی سریع و به اشتراک گذاری تصاویر و موارد دیگر را به شما یاد خواهیم داد. ( آموزش‌های این دوره در محیط فتوشاپ نسخه 20 ضبط شده است و با نسخه‌های جدیدتر هم کاملا سازگار است )
دوره آموزش جامع فتوشاپ در عکاسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جولیان کوست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 409,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع فتوشاپ در عکاسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی