اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تحلیل داده در کسب و کار
مسیر آموزشی

تحلیل داده در کسب و کار

2,842,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 2,842,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آنلاین Business Analytics  یا تحلیل کسب و کار مقدمه‌ای است بر مباحث تحلیلی در حوزه کسب و کار، چه برای کسانی که دانش و تجربه قبلی در این حوزه ندارند و چه برای کسانیکه می‌خواهند دانش خود را در حوزه کاربرد روش‌های داده محور در کسب و کار و مدیریت تقویت کنند. شما در این دوره خواهید آموخت که چگونه از داده برای توصیف، پیش‌بینی و بهینه‌سازی در حوزه‌های مختلف کسب و کار مانند مالی، تولید و عملیات، بازاریابی و استراتژی استفاده کنید و تصمیمات بهتری در آن حوزه بگیرید. این دوره کمک می‌کند تا شما توانمندی تحلیلی را در خود افزایش دهید و مسائل حوزه کسب و کار را از دریچه رویکردهای داده محور ارزیابی کنید. در این دوره شما با داده‌های واقعی کار خواهید کرد و مهارت‌های لازم برای تفسیر این داده‌ها را خواهید آموخت. ‌هر دوره شامل مجموعه‌ای از تمرین‌ها و پروژه پایانی است که به شما کمک می‌کند دانش فراگرفته شده را بتوانید در مسائل دنیای واقعی بکار بگیرید. اگر هدف شما آن است که در حوزه تحلیل داده فرد عمیقی شوید، آشنایی با زبان برنامه نویسی مانند R برای شما اهمیت پیدا می‌کند. درس آموزش تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R (مقدماتی) با هدف آموزش مبانی اولیه تحلیل داده با R طراحی شده است. داشتن فهم عمیق از مبانی آماری برای یک تحلیگر داده یک الزام است. از طریق گذراندن درس آموزش آمار کاربردی برای تحلیل داده شما با مبانی آمار و کاربردهایش در حوزه کسب و کار آشنا می شوید. توانایی به تصویر کشیدن داده‌ها و آشنایی با امکانات مختلف R برای تصویرسازی داده، هدف درس سوم دوره Business Analytics است. در درس چهارم، شما با الگوریتم‌های مهم یادگیری ماشین با تاکید بر کاربرد در حوزه کسب و کار آشنا می شوید. در نهایت در درس آموزش الگوریتم‌های بهینه‌سازی در R رویکردهای مختلف نسبت به حل مسائل بهینه‌سازی و کاربردهای آن در دنیای واقعی را خواهید آموخت.
دوره تحلیل داده در کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 90 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرزاد مینویی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,842,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تحلیل داده در کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی