اطلاعات دوره
آموزش رایگان مفاهیم حسابداری
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مفاهیم حسابداری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر3.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Radhika Ghelani3.9
  • زمان:1 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش رایگان مفاهیم حسابداری یک دوره آموزشی رایگان برای کسانی که می‌خواهند آگاهی و اطلاعات کافی در حوزه حسابداری کسب کنند. امروزه کمتر شرکتی را می‌توان یافت که فردی به عنوان حسابدار در آن مشغول نباشد. تقریبا هر سازمان کوچکی که به بقا و حضور بلندمدت در بازار می‌اندیشد نیاز به یک حسابدار برای تهیه و تنظیم اسناد مالی خود دارد. به طور کلی وظیفه حسابدار علاوه بر ثبت اسناد مالی، شامل تهیه گزارشات مالی و پیگیری مطالبات نیز می‌باشد. به همین سبب با توجه به فرصت‌های کاری زیادی که برای فارغ‌التحصیلان این رشته فراهم است اهمیت آموزش این حوزه بیش از پیش احساس می‌شود. امروزه دوره‎های حسابداری نه تنها در جهت تکمیل مهارت‌های دانش آموختگان بلکه به منظور توانمندسازی افرادی که با داشتن دانش پایه تصمیم دارند وارد بازار کار شوند نیز تهیه می‌شود.  اگر شما فردی هستید که به ریاضیات علاقه دارید و از سرعت و دقت زیادی در محاسبات برخوردارید، احتمالا حسابدار خوبی خواهید شد. شغل حسابداری نیازمند ساعت‌های طولانی پشت میز نشینی و صبر و حوصله بسیار است. اغلب حسابدارها در روزهای تعطیل حتی اعیاد مشغول کار می‌باشند. از این رو در انتخاب این حرفه به عنوان شغل باید شرایط ویژه کاری آن را نیز در نظر گرفت. هر چند گفتن این نکته که حسابداران از درآمدهای خوبی نیز برخوردار می‌باشند خالی از لطف نیست.    دوره رایگان حسابداری به منظور آموزش و آشنایی شما عزیزان تهیه شده است. دوره ذیل به آموزش تفاوت‌ حسابداری مالی و مدیریتی، نحوه ثبت اسناد تجاری در دفتر روزنامه و کل، حسابداری دو طرفه، تراز آزمایشی و خطاهای آن پرداخته است. امیدواریم آموزش رایگان مفاهیم حسابداری برای شما کاربردی باشد و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار داده باشد.
دوره آموزش رایگان مفاهیم حسابداری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Radhika Ghelani مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مفاهیم حسابداری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

با سلام بسیار دوره جالب وکاربردی بود.با اینکه بنده هیچ آشنایی با حسابداری نداشتم به خوبی توجیه شدم ویاد گرفتم.ممنون میشم اگر ادامه آموزش حسابداری پیشرفته از همین مدرس موجود هست واسمون آپلود کنید.

علي آزادگان

انگلیسی؟ واقعا؟

کاربر مکتب‌خونه

ای کاش دوبله شده بود بدون زیر نویس

فاطمه

جمع بندی مفیدی بود

ارسلان

سلام وقت بخیر این که زبان اصلی انگلیسی بود در واقع چیز زیادی متوجه نشدیم !

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی