اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش مصنوعی مولد، استخدام و جذب استعداد
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی مولد، استخدام و جذب استعداد

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Glen Cathey0
  • زمان:32 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 آیا کنجکاو هستین که چطوری می‌تونیم از هوش مصنوعی مولد در استخدام و جذب استعداد استفاده کنیم؟ خب، اگه کنجکاوین، شما در جای درستی هستین. این دوره به طور خاص برای شما طراحی شده تا به شما کمک کنه تا بفهمین چگونه هوش مصنوعی مولد در همه‌ی اشکال می‌تونه توسط استخدام‌کنندگان، جویندگان کار و مدیران استخدام استفاده بشه. اسم من Glen Cathey و من یک مدیر اجرایی استراتژی دیجیتال در رندستاد هستم. با بیش از 20 سال استخدام و بیش از 10 سال تجربه در ارزیابی و پیاده‌سازی راه حل‌های هوش مصنوعی. در اینجا، ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه هوش مصنوعی مولد می‌تونه کارایی، تجربیات و نتایج بهتری رو برای همه‌ی افراد مربوط ایجاد کنه. ما همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه هوش مصنوعی عمومی می‌تونه حفظ کارمندان رو از طریق بهبود تحرک داخلی بهبود ببخشه. 10 سوال کلیدی که باید از فروشندگان با استفاده از هوش مصنوعی مولد بپرسین و اینکه چگونه هوش مصنوعی مولد بر نقش استخدام‌کنندگان و مدیران استخدام در آینده تأثیر می‌ذاره. هوش مصنوعی مولد یک تغییر دهنده بازیه. بیاین با هم اون رو بررسی کنیم
دوره آموزش هوش مصنوعی مولد، استخدام و جذب استعداد دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Glen Cathey مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی مولد، استخدام و جذب استعداد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی