اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش مصنوعی مولد در منابع انسانی
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی مولد در منابع انسانی

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Terri Horton0
  • زمان:56 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آینده‌ی کار با عصر هوش مصنوعی مولد همراه شده و برخوردهای مشترک زیاد هستن. در واقع، بعضی‌ها استدلال می‌کنن که ما در یکی از مهم‌ترین لحظات تاریخ بشریت زندگی می‌کنیم. به گفته‌ی بیل گیتس، عصر هوش مصنوعی آغاز شده و هوش مصنوعی مولد مهم‌ترین پیشرفت فناوری در 40 سال گذشته‌ست. به گفته‌ی مک‌کینزی، «نوآوری‌هایی که هوش مصنوعی مولد می‌تونه برای کسب‌وکارها در هر اندازه و سطوحی از مهارت‌های فن‌آوری ایجاد کنه، واقعا هیجان‌انگیزه، با کاربردهایی در بازاریابی، فروش، عملیات، ریسک، فناوری اطلاعات و حتی منابع انسانی». چندین شرکت مانند مورگان استنلی، پی‌دابلیوسی، استرایپ و سیلزفورس از هوش مصنوعی مولد برای کارآمدتر کردن فرآیندهای کاری استفاده می‌کنن. این تقاطع، این لحظه قابلیت بازتعریف ماهیت کار و دگرگونی سازمان‌ها رو در هر سطحی داره. این پتانسیل نه تنها بازتعریف شیوه‌ی کار، بلکه بازگشایی سطوح نمایی از بهره‌وری، رشد و نوآوری رو نیز به همراه داره. از اونجایی که سازمان‌ها با چالش‌ها، عدم قطعیت‌ها و فرصت‌های این دهه مواجه هستن، هوش مصنوعی مولد می‌تونه به ایجاد چابکی، پاسخگویی و نوآوری مورد نیاز برای هدایت آینده‌ای که در پیش روی ماست کمک کنه. همونطور که هوش مصنوعی مولد رشد می‌کنه و پیچیده‌تر می‌شه، در حال ظاهر شدن به‌عنوان یک دارایی استراتژیک قدرتمند و ضروری برای سازمان‌هاست. استفاده از پتانسیل هوش مصنوعی مولد و سرمایه‌گذاری از پتانسیلی که ارائه می‌ده، محرک مهمی از مزیت رقابتی برای سازمان‌های امروز و آینده خواهد بود. الان زمان این رسیده که گفتگو  درباره‌ی نقشی که منابع انسانی در تقاطع هوش مصنوعی مولد و آینده‌ی کار ایفا می کنن رو آغاز کنیم
دوره آموزش هوش مصنوعی مولد در منابع انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Terri Horton مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی مولد در منابع انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی