اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش به‌کارگیری هوش مصنوعی مولد در مدیریت پروژه
مسیر آموزشی

آموزش به‌کارگیری هوش مصنوعی مولد در مدیریت پروژه

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Ricardo Vargas0
  • زمان:48 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با افزایش سریع هوش مصنوعی، نگرانی فزاینده‌ای در تمام صنایع وجود دارد که هوش مصنوعی ممکن است جایگزین برخی نقش‌ها شود. در حالی که هوش مصنوعی مولد، مدیران پروژه را جایگزین نخواهد کرد، مدیران پروژه‌ای که می‌دانند چگونه از هوش مصنوعی استفاده کنند، به خوبی می‌توانند جایگزین کسانی شوند که چنین مهارتی ندارند. در این دوره، Ricardo Vargas به شما نشان می‌دهد که چگونه فناوری هوش مصنوعی تولیدکننده را در مدیریت پروژه خود ادغام کنید و همچنین شایستگی‌هایی را که برای مدیریت موفق پروژه‌های هوش مصنوعی نیاز دارید، توسعه دهید. او کاربردهای بالقوه هوش مصنوعی در مدیریت پروژه، نحوه مدیریت پروژه‌های هوش مصنوعی، ملاحظات اخلاقی مربوط به هوش مصنوعی را توضیح می‌دهد و نکاتی را برای آمادگی برای آینده‌ای با استفاده روزافزون از هوش مصنوعی به اشتراک می‌گذارد.
دوره آموزش به‌کارگیری هوش مصنوعی مولد در مدیریت پروژه دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Ricardo Vargas مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش به‌کارگیری هوش مصنوعی مولد در مدیریت پروژه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی