اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار سئو
مسیر آموزشی

آموزش استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار سئو

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Dave Birss0
  • زمان:1 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر می‌خواهید وب‌سایت شما توسط موتورهای جستجو دیده شود، نیاز به سئوی قوی دارید. و چه کسی بهتر از کسی که زبان اولش زبان کامپیوتر است، می‌تواند دستیار سئوی شما باشد؟ بله، درست حدس زدید، منظور ما ChatGPT است. به Dave Birss، مبتکر، کشتی‌گیر هوش مصنوعی و توسعه‌دهنده وب، بپیوندید تا به شما نحوه استفاده از هوش مصنوعی تولیدکننده متن (Generative AI) برای کمک به استراتژی‌ها و تاکتیک‌های سئوی خود را نشان دهد. او حتی چندین دستورالعمل مفید را به اشتراک می‌گذارد که به شما در یافتن کلیدواژه‌های قدرتمند، تولید ایده‌های محتوا و ایجاد محتوای سازگارتر با سئو کمک می‌کند.
دوره آموزش استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار سئو دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dave Birss مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار سئو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی