اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت تعارض و کار تیمی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت تعارض و کار تیمی

475,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 475,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :26 نظر3.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:سارا نظری4.5
  • زمان:10 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سهم قابل‌توجه و رو به رشدی از بازی کسب و کار در دنیای امروز را فعالیت‌های تیمی به خود اختصاص داده‌اند. تحولات مداوم و افزایش پیچیدگی‌ها، تغییر قواعد کسب‌وکار، نفس‌گیر شدن رقابت، تخصصی شدن فعالیت‌ها و حرکت به سمت اقتصاد رقابت کامل، بیش از هر زمان دیگری کسب و کار را به سمت این واقعیت سوق می‌دهد که نیاز مبرمی به قدرت حاصل از هم‌افزایی(سینرژی) میان افراد وجود دارد. چنان که تأکید بر مدیریت تعارض بین افراد، حرکت از سمت گروه به تیم و ترویج فرهنگ کارتیمی تبدیل به یکی از دغدغه‌های جدی و مورد تأکید سازمان‌ها و جوامع پیشرفته شده است. شاید خیلی از شما از خود بپرسید که چرا به آموزش مدیریت تعارض و کار تیمی نیاز داریم یا اصلا چه کاربردی دارد؟ واضح است که، تیمی که فقط سه نفر در آن درگیر هستند به‌مراتب ساده‌تر و درگیر متغیرهای کمتری است نسبت به شرایطی که در آن تیم هایی شامل افرادی با تخصص‌ها، ارزش‌ها، اهداف و نگرش‌های متنوع هستند.  
دوره آموزش مدیریت تعارض و کار تیمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سارا نظری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 475,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت تعارض و کار تیمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

صادق

سلام دوره بسیار خوبی هست ، تسلط استاد بر روی موضوع ها نحوه بیان و اجرا بسیار خوب بود ، با تشکر و سپاس از استاد عزیز و مسئولین عزیز مکتب خانه

محدثه

واقعا حیف وقت و هزینه که واسه این دوره دادم!!؟!!!! همین عنوان ها رو سرچ میکردم بهتر نتیجه میگرفتم!!!!!!!!!!!! همه رو کلی گویی کردن عناوین رو یکم باز کردن و واقعا به درد نخور بود!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی