اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رهبری: مهارت‌های کاربردی رهبری
مسیر آموزشی

آموزش رهبری: مهارت‌های کاربردی رهبری

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Chris Croft4.6
  • زمان:3 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رهبری اغلب مهارتی دست نیافتنی یا پیچیده به نظر می رسد، اما با این دوره آموزشی کاربردی، به زودی در آن استاد خواهید شد. فرقی نمی‌کند یک تیم کوچک را مدیریت کنید یا کل یک کسب‌وکار را، این دوره مهارت‌های ضروری برای مدیریت زمان، انگیزش تیم و رضایت شخصی شما را تقویت می‌کند. رهبری مهارتی ضروری در خانه، محل کار و در هر مرحله از حرفه شماست. اگر در محل کار مسئولیت دو یا چند نفر را بر عهده دارید، این دوره می تواند زندگی شما را تغییر دهد. Chris Croft، سخنران بین المللی و نویسنده ای پرکار است که بیش از ۲۰ سال است مهارت های رهبری را به شرکت ها آموزش می دهد. او در سراسر جهان و همچنین به صورت آنلاین تدریس کرده است و سبک تدریس او سرگرم کننده و کاربردی است. این دوره به طور قطع شما را درگیر و سرگرم نگه می دارد و مهارت های تغییر دهنده زندگی را برای خانه و محل کار به شما آموزش می دهد. این دوره رهبری همه چیزهایی را که باید بدانید را پوشش می دهد، از تفویض اختیار و ایجاد انگیزه گرفته تا سبک های مختلف رهبری، نبض سازمان را در دست داشتن و برنامه ریزی برای آینده کسب و کار شما. این دوره به بسیاری از نمونه های واقعی زندگی (که برخی از آنها قطعاً شما را می خنداند) می پردازد و ابزارهای عملی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای دستیابی به نتایج بهتر به کار گیرید.
دوره آموزش رهبری: مهارت‌های کاربردی رهبری دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Chris Croft مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رهبری: مهارت‌های کاربردی رهبری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی