اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Martin Waxman0
  • زمان:31 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هوش مصنوعی کاربردهای ظاهرا بی انتهایی دارد و همانطور که بسیاری از صنایع دیگر را متحول کرده، بازاریابی دیجیتال نیز با هوش مصنوعی در حال بازسازی است. در این دوره، Martin Waxman به شما نشان می‌دهد که چگونه واقعیت را از تبلیغات دروغین تشخیص دهید، استراتژی‌هایی را توسعه دهید و ابزارهای مناسب هوش مصنوعی مولد (Generative AI) را پیدا کنید که به شما در دستیابی به اهداف تجاری‌تان کمک کند. مارتین با توضیح تفاوت بین هوش مصنوعی محدود و عمومی و عملکرد آن‌ها شروع می‌کند. سپس به بحث در مورد چگونگی تغییر ابزارهای تولید محتوا، طراحی و بهره‌وری مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در بازاریابی دیجیتال و فرآیندهای کاری خلاقانه شما می‌پردازد. او به شما نشان می‌دهد که چگونه فرآیندی را برای آزمایش و ارزیابی ابزارهای هوش مصنوعی مولد و انتخاب بهترین گزینه برای تیم و کسب و کارتان توسعه و اجرا کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه این ابزارها را به طور مؤثر در جریان بازاریابی دیجیتال خود بگنجانید. در نهایت، با مسائل کلیدی‌ای که بازاریابان دیجیتال هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی با آن مواجه می‌شوند آشنا می‌شوید و استراتژی‌هایی را برای مدیریت موفق آن‌ها توسعه می‌دهید.
دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Martin Waxman مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی