اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع تحلیل کسب‌وکار با اکسل
مسیر آموزشی

آموزش جامع تحلیل کسب‌وکار با اکسل

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Joseph Cutrone0
  • زمان:5 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای داده محور، یک رهبر نیازمند دانش روش‌های مرتبط با داده (آمار) و همچنین مدل‌های مناسب برای استفاده از آن داده‌هاست. دوره تحلیل کسب‌وکار بر روی بخش دوم تمرکز می‌کند: این دوره دانشجویان را با چارچوب‌های تحلیلی مورد استفاده برای تصمیم‌گیری از طریق مدل‌سازی در اکسل، آشنا می‌کند. این چارچوب‌ها شامل بهینه‌سازی خطی و عدد صحیح، تحلیل تصمیم‌گیری و مدل‌سازی ریسک می‌شوند. دانشجویان برای هر روش‌شناسی، ابتدا با اصول اولیه آن آشنا می‌شوند و سپس با استفاده از اکسل، آن روش‌شناسی را در مسائل تجاری واقعی به کار می‌بندند. در این دوره، تأکید بر «نحوه کار با اکسل» نیست، بلکه بر فرمول‌بندی مسائل، تبدیل آن فرمول‌بندی‌ها به مدل‌های کاربردی، بهینه‌سازی و یا نمایش مدل‌ها و تفسیر نتایج است. این دوره، مدیرانی را تربیت می‌کند که در تبدیل معاوضه‌ها به مدل‌ها، درک خروجی نرم‌افزار و قدردانی از رویکردهای کمی برای تصمیم‌گیری احساس راحتی می‌کنند. تحلیل کسب‌وکار با استفاده گسترده از داده و مدل‌سازی، تصمیم‌گیری در سازمان‌ها را هدایت می‌کند. این دوره بر معرفی دانشجویان به چارچوب‌های تحلیلی مورد استفاده برای تصمیم‌گیری تمرکز دارد تا آن‌ها بتوانند با استفاده از داده‌ها، از مقدمات اکسل تا تکنیک‌های مدل‌سازی پیشرفته، به درک درستی برسند.
دوره آموزش جامع تحلیل کسب‌وکار با اکسل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Joseph Cutrone مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع تحلیل کسب‌وکار با اکسل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی