اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نگارش پایان‌نامه برای رشته‌های علوم پزشکی
مسیر آموزشی

آموزش نگارش پایان‌نامه برای رشته‌های علوم پزشکی

209,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 209,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نگارش پایان‌نامه هم می‌تواند کاری استرس‌آور و پردردسر تلقی شود و هم می‌تواند یکی از مفیدترین و جذاب‌ترین دستاوردهای دانشجویی هر فرد باشد. در این دوره سعی می‌شود تا نگارش پایان‌نامه از ابتدا و به‌صورت مرحله‌به‌مرحله به دانشجویان تدریس شود تا بتوانند به‌راحتی پایان‌نامه‌های خود را بنویسند و از نگارش مستقلانه ی آن لذت ببرند. در این دوره در ابتدا با توضیح مراحل کلی نگارش پایان‌نامه شروع کرده و دورنمای کلی از زمان شروع برای نگارش تا جلسه‌ی دفاع توضیح داده می‌شود. سپس در جلسات جداگانه تمامی فصل‌های پایان‌نامه شامل مقدمه، مرور متون، مواد و روش‌ها، نتایج، بحث، نتیجه‌گیری و چکیده به‌تفصیل تدریس می‌شود. جهت درک بهتر دانشجویان و ارتقای فرایند یادگیری در هر بخش مثال‌هایی از پایان‌نامه‌های مختلف آورده می‌شود و نکات گفته شده در هر بخش با ذکر مثال تفهیم خواهد شد. باتوجه‌به نیاز دانشجویان برای سرچ در پایگاه‌های جستجوی منابع علمی، روش سرچ و دسترسی رایگان به مقالات نیز آموزش داده خواهد شد.
دوره آموزش نگارش پایان‌نامه برای رشته‌های علوم پزشکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط احمدرضا مشرقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 209,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نگارش پایان‌نامه برای رشته‌های علوم پزشکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی