اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌نویسی PLC زیمنس با Simatic Manager مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی PLC زیمنس با Simatic Manager مقدماتی

1,019,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 1,019,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره شما با مفاهیم پایه‌ای کار با Simatic Manager که نرم‌افزاری برای پیکربندی، کنترل و برنامه‌نویسی PLCهای شرکت زیمنس هست آشنا می‌شوید. این دوره به نحوی می‌تواند دروازه ورودی شما به دنیای اتوماسیون صنعتی تلقی شود. PLC یا همان Programmable Logic Controller در واقع یک کنترلر صنعتی هست که در بسیاری از کارخانه‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. شاید فرایند تولید نوشابه رو در کارخانه دیده باشید؛ اول بطری‌های نوشابه که خودشان در یک فرایند صنعتی دیگر تولیدشدن، از طریق ریل‌هایی وارد چرخه تولید می‌شوند. هر بطری به‌صورت خیلی دقیق زیر نازل می‌ایستد تا با میزان خاصی از نوشابه پر شود. مراحل درپوش گذاشتن و لیبل‌زنی و تقسیم‌شدن به بسته‌های شش‌تایی هم به ترتیب انجام می‌شود.  کل فرایند تولید نوشابه‌ یا هر محصول صنعتی دیگری در کارخانه‌ها توسط کنترلرها انجام می‌گیرد. از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین کنترلرهای صنعتی جهان می‌شود به PLCهای شرکت زیمنس اشاره کرد که یک برند معتبر و پرآوازه آلمانی و بیشترین مارکت تولید PLC در جهان رو سال‌هاست که برای خودش حفظ کرده. Simatic Manager  چیست؟ همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم، PLCها کنترلرهایی هستند که قابلیت برنامه‌ریزی دارند (Programmable). هر شرکت تولیدکننده PLC در جهان، یک نرم‌افزار رو برای کنترل، پیکربندی برنامه‌نویسی و مانیتورکردن PLCهای خودش توسعه داده.  شرکت زیمنس برای برنامه‌نویسی و کنترل تخصصی PLC S7-300/400 ,نرم‌افزار بسیار قدرتمند Simatic Manager رو به بازار عرضه کرده. این نرم‌افزار به‌صورت ماژولار طراحی شده که فرد برنامه‌نویس به‌اندازه نیازش بتونه کتابخانه یا زیر - برنامه‌هایی روبهش اضافه کنه. ازآنجایی‌که Simatic Manager یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارهای توسعه داده شده برای PLCها است با آموزش آن به‌راحتی می‌توانید کار با نرم‌افزار دیگر شرکت‌ها رو هم در زمان کوتاهی یاد بگیرید.
دوره آموزش برنامه‌نویسی PLC زیمنس با Simatic Manager مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد کمایستانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,019,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی PLC زیمنس با Simatic Manager مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی