اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش مصنوعی مولد (Generative AI) برای همه
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی مولد (Generative AI) برای همه

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Andrew Ng4.3
  • زمان:3 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره Andrew Ng به عنوان یکی از رهبران و پیشگامان هوش مصنوعی، دیدگاه منحصر به فرد خود را درباره هوش مصنوعی مولد در جهت توانمندسازی شما و کسب‌وکارتان ارائه می‌دهد. اندرو شما را در مورد نحوه عملکرد هوش مصنوعی مولد و کارهایی که می تواند (و نمی تواند) انجام دهد، راهنمایی می کند. این دوره شامل سرفصل‌هایی عملی است که در آنها یاد می‌گیرید از هوش مصنوعی مولد برای کمک به کارهای روزمره و دریافت نکاتی در مورد مهندسی پرامت (prompt) مؤثر استفاده کنید، و همچنین یاد می‌گیرید که چگونه فراتر از prompt نویسی برای استفاده‌های پیشرفته‌تر از هوش مصنوعی بروید. بینش‌هایی در مورد آنچه که هوش مصنوعی مولد می‌تواند انجام دهد، پتانسیل و محدودیت‌های آن به دست خواهید آورد. شما به برنامه‌های دنیای واقعی کاوش خواهید کرد و موارد استفاده رایج را یاد خواهید گرفت. شما با پروژه‌های هوش مصنوعی مولد وقت خواهید داشت تا دانش خود را عملی کنید و بینشی از تأثیر آن بر تجارت و جامعه کسب کنید. این دوره برای اطمینان از اینکه همه می‌توانند در آینده مبتنی بر هوش مصنوعی ما شرکت کنند ایجاد شده است.
دوره آموزش هوش مصنوعی مولد (Generative AI) برای همه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Andrew Ng مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی مولد (Generative AI) برای همه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی