اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مصورسازی داده با پایتون
مسیر آموزشی

آموزش مصورسازی داده با پایتون

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Dr. Pooja0
  • زمان:2 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهارت‌های مهم کارشناسان داده و تحلیلگران موفق، توانایی تعریف یک داستان جذاب از طریق مصورسازی داده‌ها و یافته‌ها به یک شیوه قابل درک و محرک است. در این دوره، شما چندین روش برای به نحو موثر مصورسازی داده‌های کوچک و بزرگ خواهید آموخت. شما قادر خواهید بود داده‌هایی که در نگاه اول معنای کمی دارند را به یک فرم تجسمی تبدیل کنید که بتواند بینش‌ها را منتقل کند. این دوره به شما یاد می‌دهد چگونه با ابزارها و تکنیک‌های مختلف تجسم داده کار کنید. شما خواهید آموخت چگونه انواع مختلفی از نمودارها و چارت‌های پایه و پیشرفته را ایجاد کنید، از جمله: نمودارهای وافل، نمودارهای مساحتی، هیستوگرام‌ها، نمودارهای میله‌ای، نمودارهای دایره‌ای، نمودارهای پراکندگی، ابر کلمات، نقشه‌های کلوپلت و موارد بسیار دیگر! شما همچنین داشبوردهای تعاملی ایجاد خواهید کرد که حتی افراد بدون تجربه‌ی علم داده را قادر به بهتر درک داده و اتخاذ تصمیمات موثرتر و اطلاعاتی خواهند کرد.
دوره آموزش مصورسازی داده با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dr. Pooja مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مصورسازی داده با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی