اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل داده با پایتون
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل داده با پایتون

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Joseph Santarcangelo0
  • زمان:1 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تجزیه و تحلیل داده با پایتون یک مهارت ضروری برای دانشمندان داده و تحلیلگران داده است. این دوره شما را از مبانی تجزیه و تحلیل داده با پایتون به ساخت و ارزیابی مدل‌های داده هدایت خواهد کرد. موضوعات مورد پوشش شامل: جمع‌آوری و وارد کردن داده تمیز کردن، آماده‌سازی و قالب‌بندی داده تغییر و مدیریت فریم داده خلاصه‌سازی داده ساخت مدل‌های رگرسیون یادگیری ماشین بهبود مدل ایجاد پایپ لاین داده شما یاد خواهید گرفت چگونه داده را از منابع مختلف وارد کنید، داده را تمیز کرده و به شکل‌دهی کنید، تجزیه و تحلیل اکتشافی داده (EDA) انجام دهید و چگونه داده‌های معناداری را تصویرسازی کنید. سپس از داده، با ساخت مدل‌های رگرسیون خطی، چندگانه، چندجمله‌ای و لوله‌ها، روند توسعه و پیش‌بینی روند‌های آینده را یاد خواهید گرفت و چگونگی ارزیابی آن‌ها را فرا خواهید گرفت. علاوه بر جلسات ویدئویی، شما با کار با پروژه‌های عملی آموزش و تمرین خواهید کرد. شما با چندین کتابخانه باز پایتون، از جمله پاندا و نامپای برای بارگیری، مدیریت، تجزیه و تحلیل و تصویرسازی مجموعه داده‌های جالب کار خواهید کرد. همچنین با scipy و scikit-learn کار خواهید کرد تا مدل‌های یادگیری ماشین بسازید و پیش‌بینی انجام دهید.  
دوره آموزش تحلیل داده با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Joseph Santarcangelo مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل داده با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی