اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گرامر مدال
مسیر آموزشی

آموزش گرامر مدال

839,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 839,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افعال مدال کاربردهای بسیارزیادی در گرامر زبان انگلیسی دارند ولی به دلیل گستردگی آنها گاهاًزبان آموزان دریادگیری و به کاربستنشان دچار اشکال هستند. دانستن و استفاده صحیح ار مدال ها تاثیربسزایی در بالابردن سطح زبان - رفع اشکالات گرامری و آمادگی برای آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل دارد. در این دوره کلیه نکات مورد نیاز زبان آموزان درباره افعال مدال ازسطح پایه تا پیشرفته آموزش داده شده است. آموزش ها با توضیحات مکفی همراه با مثال و تمرین برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است. درپایان دوره تستی برای زبان آموزان درنظر گرفته شده است که با انجام دادن آن متوجه میزان یادگیری خود خواهند شد. درصورتیکه سوال یا مشکلی داشته باشند می توانند به مدرس پیام داده و پاسخ دریافت نمایند. این دوره مناسب زبان آموزان سطح متوسط -پایین ترو بالاتر از متوسط می باشد. همینطور این دوره توصیه می شود برای زبان آموزانی که با هدف شرکت دردوره آمادگی برای آزمون آیلتس و تافل زبان می خوانند. مطالب آموزش داده شده در این دوره شامل: modal verbs modals in past (perfect modals) modals ing from future tenses future in past tag questions short answers(inversion) conditionals reported speeches می شود. دراین دوره تنها به آموزش افعال مدال بسنده نشده است بلکه پاره ای از گرامر های ضروری نیز آموزش داده شده است. منبع آموزش کتابهای زبان عمومی و منابع گرامری معتبرهستند. 
دوره آموزش گرامر مدال دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سمیرا پیام‌وش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 839,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرامر مدال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی