اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آبرنگ پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش آبرنگ پیشرفته

909,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 909,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نقاشی با آبرنگ ، یکی از جذاب ترین تکنیک های نقاشی است. نقاشی آبرنگ یک محیط فوق العاده و متنوع از رنگ ها است که در ابتدا ممکن است چالش برانگیز باشد اما شروع آن آسان و کم هزینه است. با ورود به این شاخه از نقاشی و یادگیری و کسب مهارت در آن می توانید از هر لحظه ی آن لذت ببرید. یکی از نکات مهم در نقاشی با آبرنگ، تمرین مستمر و توجه به ترفندها در حین اجرای کار می باشد. سید سبحان طباطبایی با بیش از 10 سال تجربه در زمینه آموزش نقاشی توانسته است با تربیت شاگردانی خلاق و توانا در حوزه هنر نقاشی رزومه خوبی برای خود فراهم نماید. تمام تلاش ایشان در دوره‌ها و مجموعه‌های آموزشی این است که با ارائه آموزش با بهترین کیفیت، به تربیت هنرجویان و هنرمندانی خلاق و توانمند به پردازد که با ترسیم و خلق آثار زیبا به پیشرفت هنر نقاشی ایران زمین کمک نمایند. همچنین سبک‌هایی که ایشان در آن‌ها تسلط دارند شامل سیاه قلم ، مدادرنگی ، پاستل گچی ، آبرنگ ، طراحی با مداد و... است.
دوره آموزش آبرنگ پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سبحان طباطبایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 909,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آبرنگ پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی