اطلاعات دوره
آموزش هک رشد
مسیر آموزشی

آموزش هک رشد

790,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 790,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هک رشد فرایند تسریع پیشرفت شرکت‌های استارتاپی است. هرچند به عقیده برخی هک رشد و بازاریابی از جهاتی نزدیک به یکدیگر هستند ولی در عمل تفاوت‌های زیادی میان آن‌ها وجود دارد. در هک رشد هدف اصلی چیدن عوامل و عناصر یک استارتاپ به ترتیبی است که در کوتاه‌ترین زمان بیشترین میزان رشد حاصل شود. دوره آموزش هک رشد با هدف آموزش این ترفند جذاب و کاربردی در مکتب خونه تهیه شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. دوره آموزش هک رشد دوره‌ آموزش هک رشد برای آموزش مهارت‌ها و استراتژی‌های موردنیاز برای رشد سریع یک کسب‌وکار به افراد یا تیم‌ها، معمولاً با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی کم‌هزینه و خلاقانه طراحی شده‌ است. هدف از هک رشد یافتن راه‌های خلاقانه و غیر متعارف برای به دست آوردن و حفظ مشتریان، افزایش درآمد و مقیاس‌سازی کسب‌وکار است. این دوره موضوعاتی مانند جذب مشتری، حفظ و استراتژی‌های ارجاع، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، تست A/B، تجزیه‌وتحلیل و موارد دیگر را پوشش می‌دهند. دوره آموزش هک رشد برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش هک رشد برای افراد و تیم‌های مختلف مناسب است، از جمله: 1. کارآفرینان: اگر در حال راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید هستید، دوره آموزش هک رشد می‌تواند ابزارها و استراتژی‌هایی را که برای به دست آوردن سریع و مقرون‌به‌صرفه مشتریان، افزایش درآمد و توسعه کسب‌وکارتان نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهد. 2. حرفه ای‌های بازاریابی: اگر یک بازاریاب هستید، دوره آموزشی هک رشد می‌تواند به شما کمک کند مهارت‌های جدیدی را توسعه دهید و با آخرین روندها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال به روز بمانید. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا رویکردی مبتنی بر داده بیشتر برای بازاریابی داشته باشید و تأثیر کمپین‌های خود را به طور مؤثرتری اندازه گیری کنید. 3. مدیران محصول: اگر شما مسئول توسعه یک محصول جدید هستید، دوره آموزش هک رشد می‌تواند به شما در شناسایی و اولویت‌بندی ویژگی‌هایی که باعث رشد می‌شوند و همچنین توسعه و اجرای استراتژی‌های موثر برای ورود به بازار کمک کند. 4. حرفه‌ای‌های فروش: اگر در زمینه فروش هستید، یک دوره آموزشی هک رشد می‌تواند به شما کمک کند تا استراتژی‌های جدیدی برای جذب و حفظ مشتریان ایجاد کنید و همچنین روابط قوی تری با مشتریان فعلی ایجاد کنید.   5. تیم‌های نوپا: اگر بخشی از یک تیم استارت آپ هستید، دوره آموزش هک رشد می‌تواند به شما کمک کند تا طرز فکر و رویکرد رشد را توسعه دهید و همچنین یاد بگیرید که چگونه استراتژی‌های رشد موثری را ایجاد و اجرا کنید که می‌تواند به شروع شما کمک کند. مباحث دوره آموزش هک رشد در فصل اول این درس به مقدمات در مبحث هک رشد و 8 گام در شروع هک رشد و استراتژی‌های موثر در این حوزه پرداخته شده و در فصل دوم در مورد تاکتیک‌های هک رشد با ذکر مثال به تفضیل صحبت شده است. در این دوره سعی شده تا با استفاده از مثال‌های متعدد و همچنین پروژه‌های دنیای واقعی محیط تعاملی و کاربردی را برای درگیری هر چه بیشتر کاربر فراهم سازد. بیشتر بدانید
دوره آموزش هک رشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا فرحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هک رشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی