اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سیستم‌های دوربین امنیتی - مخصوص مبتدیان
مسیر آموزشی

آموزش سیستم‌های دوربین امنیتی - مخصوص مبتدیان

389,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 389,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Learn CCTV0
  • زمان:6 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به بهترین دوره‌ی موجود برای یادگیری نحوه‌ی نصب و راه اندازی دوربین‌های امنیتی خوش آمدید! این دوره درباره‌ی اصول سیستم‌های دوربین امنیتی است. این دوره تمام آنچه نیاز دارید تا به یک متخصص بهتر تبدیل شوید را آموزش می‌دهد. مدرس این دوره بیش از 18 سال تجربه‌ی کار به عنوان مهندس دوربین امنیتی و مدرس حرفه‌ای دارد. تمام کلاس‌ها رویکردی عملی دارد تا به شما کمک کند که مفاهیم را بسیار سریع بیاموزید. برخی از سرفصل‌های این دوره: تکنولوژی آنالوگ در مقابل دیجیتال: در این بخش، با تفاوت‌های بین دوربین‌ها و دستگاه‌های ضبط کننده آنالوگ و دیجیتال آشنا خواهید شد. مثال‌های عملی سیستم‌های دوربین مداربسته: با بررسی نمونه‌های واقعی، کاربردهای مختلف دوربین‌های مداربسته را درک خواهید کرد. انواع دوربین‌های امنیتی: با تنوع دوربین‌های موجود در بازار آشنا شده و با توجه به نیاز خود، دوربین مناسب را انتخاب خواهید کرد. راه اندازی دستگاه ضبط کننده دیجیتال (DVR) و دستگاه ضبط کننده دیجیتال شبکه (NVR): به صورت گام به گام، نحوه نصب و پیکربندی DVR و NVR را یاد خواهید گرفت. راه اندازی دوربین‌های هوشمند: با نحوه نصب و راه اندازی دوربین‌های هوشمند مانند Ring Doorbell و Peephole آشنا خواهید شد. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ متخصصان برق، پیمانکاران، افراد فنی و علاقه‌مند به کارهای دستی
دوره آموزش سیستم‌های دوربین امنیتی - مخصوص مبتدیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Learn CCTV مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 389,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم‌های دوربین امنیتی - مخصوص مبتدیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی